Tuesday, July 12, 2011

Tahniah Buat Mereka2 Yang Bakal Bergelar Ibu Bapa Dan Buat Mereka Yang Dagh Pun Bergelar Ibu Bapa... ^^

newborn_baby_3.jpg (300×420)

Gambar Aku Pinjam Kat En.Google.. Tak Tau Anak Mat Saleh Mana Yang Aku Cilok... ^^


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang semua dalam keadaan yang menyenangkan.. ^^


wah.. skang semakin rajin aku menari2 di atas keyboard nie.. :D
walaupun mood tuk menjadi SILENT READER adalah tersangat teratas... :))


ok ar, di kesempatan ini aku nak wish TAHNIAH kepada teman2 aku yang bakal dan yang dah pun melahirkan putera puteri sulung mereka dalam bulan nie dan bulan2 yang akan datang... :)


yang 1st aku nak ucap tahniah wat my frend Puan Lili Hanilin dan suami Hanifi di atas
kelahiran baby girl mereka pada 26 Jun 2011 yang telah di berikan nama NUR KHALISH KYRA.. :)


2nd pada Puan Fathihin dan suaminya Mohd Halim yang bakal menimang cahaya mata mereka tak lama laie.. :)


dan yang terakhir, buat En Wan Abdul Khaidir dan isterinya Puan Zura yang bakal menimang cahaya mereka.. (ini menurut kata En.Abdul Khaidir menerusi blog beliau iaitu Khailam Ike Masin






ps : Semoga Semuanya Akan Selamat... Semoga Semua Teman2 Ku Bertambah2 Bahagia Ngan Kehadiran Cahaya Mata Mereka.. Amin~ :)






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)