Wednesday, September 14, 2011

Double Kegembiran... ^^

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. ^^

di sebabkan lappy aku masih di dalam ward kat All IT Terminal One, Seremban.. maka tiada ar gambar2 yang menghias entry aku pada kali nie.. guna lappy My Ayah so, enggak boleh nak buat macam lappy sendiri penuh ngan gambar2 syok sendiri aku tu... :p

sebenarnya memula nak wat Wordless Wednesday, then tak jadi ar sebab aku nak share kegembiraan family aku dalam taun nie dan taun depan.. "double joy".. :)

sangat2 terasa bertuah berada di dalam family yang sentiasa menyokong dan melakukan yang terbaik tuk kita.. sangat2 happy bila berada di dalam family yang bahagia dan penuh dengan kasih sayang.. :)

selama 28 tahun aku hidup, aku amat bertuah dan Insya Allah, taun depan aku jua mempunyai family aku sendiri bersama2 ngan En.Cinta yang tersayang.. dan aku menjadikan family aku sebagai inspiration tuk aku membina family aku kelak.. :)   dan tinggal beberapa minggu aje My 2nd Phase akan berlangsung.. sangat berdebar2.. :)

dan seterusnya bulan 11 taun nie akan yang akan menurut menjadi pengikut aku.. :p
aku tau pun My Mak bagitau aku tadi.. katanya bulan 11 merisik dan bulan 2 taun depan bertunang.. Alhamdulillah.. aku panjatkan penuh kesyukuran.. ^^

ok ar.. sambung wat keje.. Insya Allah kita akan bertemu di dalam entry yang akan datang.. ^^

ps : Aku Tumpang Gembira Bila Mengetahui Yang My Big Sis Cheryna Sedang Angau.. :)








Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)