Friday, April 15, 2011

I Promise.... ^.^


terasa diri sangat tak alert ngan perasaan diri serta org di sekeliling..
suka sangat membuatkan insan2 yg aku syg terasa atie ngan sikap aku...

macam kanak2 yang tak ckup umor walhal dah nak masuk 30-an dah..
sikit mau majuk, sikit mau terasa, sikit mau kecik atie..

tapi aku dah cuba nak buang semua ini..
aku bukan tak pernah cuba, aku cuba cuma aku masih tak berjaya laie..

aku sepatutnya phm akan diri dia skang nie..
keje dan perlu lebih masa tuk menghadapi masa akan datang..
bukan tuk sape2 pun, tuk kesenangan kami jua..
tapi aku masih ngada2 nak majuk2 sampaikan dia mtk maaf sebab selalu wat aku sedey..

aku terasa bersalah sangat2..
kenapa aku jadi macam nie??

tah ar, kekdg aku terpikir gak..
kalo aku tak berubah atau cuba berubah..
nescaya aku akan kehilangan dia tuk selamanya..
dia pasti akan jemu melayan kerenah aku yang macam hampeh gas nie..

maka aku berjanji, tuk tidak ngada2 majuk pada hal2 yg kecik2 remeh temeh2 pas nie..
aku tidak akan kecik atie ngan perkara yg sama...

aku berjanji tuk jd seorang perempuan yang matang selari ngan peningkatan usia aku yang dah nak masuk usia 30-an nie..
dan aku akan cuba jadi yang terbaik buat diri aku serta orang2 di sekeliling aku... ^.^

doakan moga aku berjaya ok.. =)

ps : Bulan Jun Bakal Menjelang Dengan Penuh Bermakna.. :D








Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)