Monday, May 7, 2012

Segalanya~ :)


salam n eelloopp korang semua~
apa khabar?? ada sihat atau semakin sihat macam aku sakang nie... :D

lama gak aku tak ber-posting apa2 kat teratak yang sedia buruk nie.. busy ngan kerja.. busy ngan persiapan nak kawen, ngan lappy aku langsung jahanam.. hanya mengharapkan pinjaman My Lil Sis nya lappy aje.. di sebabkan itu, aku menjadi amat2 ar MALAS nak ber-posting walhal dalam hati bergelodak nak bercerita... ^^

macam biasa ar kan, dah dekat2 nak kawen nie, persiapan pun dah nak masuk 90%.. ngan baju, ngan goodies, ngan mak andam nya, ngan pelamin nya, ngan boang2 nikah nya dan segala2 nya ar.. pendek kata memang tak cukup kalo nak list down kan... :)

insya Allah laie beberapa minggu aje laie aku akan bertukar menjadi PUAN CINTA pulak.. berdebar2 ko.. rasa cam tak percaya pun ada gak.. al-maklum ar, macam sekelip mata aje... berkenalan 6 bulan, bercinta 6 bulan, bertunang genap 1 taun.. genap 9 bulan kami bertunang, majlis kawen pulak menyusul.. dan Alhamdulillah ke hadrat Ilahi apabila setakat ini segalanya berjalan dengan lancar dan mengharapkan agar ianya lancar hingga ke akhirnya.. ^^

segala dugaan sewaktu berdarah manis nie, Alhamdulillah kami mampu hadapinya.. :)
memang mencabar sungguh dugaan yang mendatang.. walau seperit mana sekalipun, segalanya menjadi sangat manis apabila kita ikhlas menghadapinya... ^^

insya Allah, 21hb nie aku dan family akan ber-holiday ke Hanoi sebelum majlis kawen aku.. dan balik daripada ber-holiday, segalanya adalah amat2 sibuk dengan persiapan teakhir.. :)

aku pun dah mohon cuti bermula 7hb jun hingga 19hb jun.. ^^

ps : Segalanya amat bermakna... :)





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)