Tuesday, April 24, 2012

Dugaan Itu Amat Indah Jika Kita Ikhlas Menghadapinya~

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan~
aku?? tah ar susah nak di ungkapkan keadaan aku skang nie..

kalo nak di katakan ok memang tak ok tapi nak di katakan tak ok, ok ar plak rsanya..
tah ar.. dugaan datang sekali lagi.. dalam berdebar2 menantikan hari bahagia yang bakal menjelma tak lama laie, dugaan ini membuatkan aku cukup tercabar.. 

tercabar dengan emosi aku.. tercabar dengan bagaimna aku nak handle dugaan ini.. bila malam, tagisan dah menjadi seperti sahabat baik aku.. mungkin dengan tagisan dapat membuatkan aku tabah serta kuat untuk menghadapi dugaan yang melanda.. hanya dengan menagis aje membuatkan aku mampu terlena walaupun cuma seketika aje...

menantikan sesuatu yang aku sendiri tak pasti amat amat pedih dan sakit.. seksa.. bila mengenangkan dugaan ini, aku hanya mampu pasrah dan berserah pada Ilahi moga di berikan aku kekuatan yang sekucupnya.. moga di berikan aku petunjuk untuk aku menghadapi dugaan yang di berikan-Nya..
moga di berikan aku kekuatan untuk aku menghadapi segala kemungkinan yang terjadi.. 

Ya Allah.. hanya pada-Mu aku berserah atas segalanya.. aku berpegang pada kata "Ada Hikmah Di Setiap Kejadian Yang Berlaku" dan kerana kata2 itulah, aku masih mampu bertahan hingga ke hari ini.. dengan kata2 itulah jua aku masih mampu untuk memaniskan muka melayan setiap kerenah customers.. walhal dalam hati aku berperang dengan segala bagai emosi.. berperang dengan segalanya..
aku pasrah tapi bukan mengalah..

tido malam ku tiada lagi selenyak yang biasa.. 
menantikan ketibaan hari siang amat menyeksakan diri ini..
menantikan apa jua keputusan amat memeritkan..

Ya Allah, hanya padamu aku bermohon semoga di Kau tabahkan hatiku untuk menghadapi dugaan yang diberikan olehMu padaku kali ini.. semoga aku mampu untuk bertahan hingga ke akhirnya dan aku tak ingin kecundang di pertengahan.. Amin~

ps : Dugaan Itu Amat Indah Jika Kita Ikhlas Menghadapinya~




Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)