Thursday, February 21, 2013

Apabila Dak Apai Masuk Contest :D


As salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga2 korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. AMin~

ehhee.. lamanya tak update.. al maklum ar busy memanjang sejak dua menjak nie.. :p

lupa lak Dak Apai den masuk contest anjuran Kucing Terbiar & Anjing Jalanan (KTAJ)
jangan lupa tolong vote untuk Dak Apai den eik.. ^^

amacam?? cumel tak saya?? ^^

apa laie eik, owh ye.. sejak dua menjak nie aku selalu temankan En Suami yang dah "giler" akan camera.. sampai malam temankan beliau tuk ambik gambar.. penat memang ar penat sebab siang aku keje jadi malam aje aku dapat spend time berdua ngan beliau.. :)
tapi aku seronok.. ^^

Jambatan Sri Wawasan Putrajaya

Masjid Putrajaya

KLCC

KLCC Laie.. ^^

Jeram Toi, Jelebu

aku pun ada gak ziarah member aku yang baru dapat baby girl.. cumel sangat baby dia.. bila ar agaknya aku nak dapat baby gak eik?? =.="

penat aku nak jawab ngan orang orang kat sekeliling nie dengan soklan soklan cepu mas, gangsa perak dah macam macam laie ar cepu nya..

a'ah.. lupa lak.. aku pun baru dapat sorang anak buah sedara sebelah En Suami.. baby gurl gak.. aku belum laie berkesempatan nak menziarahi nya laie.. 

aku pun ngah busy nak packing barang tuk pindah rumah.. ^^
nak duduk berdikari kononnya.. :)

hehe.. ok lah eik.. aku nak sambung buat keje dulu.. sebelum terlupa, kalau korang peminat tegar perfumes tapi nak yang murah serta setanding dengan kualiti yang di jual di kaunter kaunter, korang boleh lah ke page budak nie..

facebook : SGBH Perfumes House

atau kalau korang nak walk in pun boleh.. mai ar datang ke Butik Elyna sebab kami adalah salah seorang ejen SGBH yang sah.. ^^

ps : Tak Salah Membantu Sesama Kita.. Rezeki Memasing.. :D


Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)