Tuesday, February 5, 2013

Quality Time With My Mr Hubby

Credit to : MR Youtube
Title : Bila Orang Dah Benci By Saleem
Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga2 korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. Amin~
hehehe.. lama tak menulis.. terasa cam janggal lak.. POYO aje aku nie... ^^
ok ar, just nak share ngan korang yang aku poie ke Cameron Highland bersempena sambutan aku bertukar usia ke angka 30 taun.. tua sudah aku nie bah~ =.="
poie ngan En Suami.. sambil sambil tu member En Suami pun join gak sebab wife dia pun satu tarikh ngan aku birthdaynya.. yang membezakan kami ialah taun aje... ^^
so, pusing pusing Cameron selama 3 hari 2 malam dan kami menginap di Century Pine Resort.. hotelnya best ar.. mautakbestkalodahpricerm250++ :)
best sangat walaupun dah banyak kali poie ke Cameron dan kali terakhir poie seminggu pas aku sah menjadi isteri En Suami... ^^
meh ar aku share sikit gambar gambar sekitar aku di Cameron Highland.. ^^



trademark Cameron Highland Strawberry.. ^^


daun parsley

 
buah anggur.. tapi masak tak sekata...


buah anggur tak masak laie


En Suami makan honey comb.. ^^
sedap tapi susah nak hancur... 


bergambar kenangan ngan member En Suami.. kami pernah trip sesama sewaktu ke Pantai Timur taun lopeh.. ^^


EN Suami feeling feeling cam kumbang yang di keliling dek bunga... ^^


tak tau bunga nie apa nama.. macam orchid tapi kaler nya scary you... 


deretan kekwa.. 


bunga peberet den.. bunga ros a.k.a mawar tapi paling aku suka warna putih.. malangnya kat Taman Agro Mardi tu aku tak jumpa ros putih... 


Sun flower.. sentiasa mengadap ke arah matahari terbit... ^^


buah epal hijau


orchid hutan yang cantik


Us.. thanks for the best present.. I Love You So Much Abang... <3>

ps : kalau korang nak beli perfumes Sephora Dubai atau Reject, boleh lah visit this Online Shoppe
Sweet Garden Beauty House





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)