Saturday, March 9, 2013

Khilaf Nya Diri Ku Ini......



credit photo at here

kekadang, kita tak tahu bila ianya bermula permasalahan..
kekadang kita tak percaya apa yang menyebabkab permasalahan..
kekadang kita cuba membutakan mata, memekak kan telinga dan membisukan mulut demi permasalahan..

kita terasa, 
dia merasa,

sama tapi tak serupa
terasa tak sama sakitnya dengan merasa
merasa tak sama peritnya dengan terasa

andai benar ianya permasalahan berpunca daripada diri kerdil ini,
mohon 10 jari kemaafan demi menjernihkan semula permasalahan..
andai bukan permasalahan berpunca daripada diri kerdil ini,
mohon 10 jari kemaafan jua demi kebaikan..

aku mengalah bukan bermakna aku akan kalah,
aku mengalah demi kasih sayang abadiku..

aku mohon kemaafan bukan bermakna aku salah,
aku memohon kemaafan demi cinta suciku..

andai benar kata naluriku,
aku mengerti kerana permasalahan itu berpunca daripada aku..
dan aku berdoa semoga kata naluriku itu silap untuk kali ini........
sesungguhnya aku telah mencuba yang terbaik untuk menjadi yang terbaik walaupun aku tahu aku bukan yang terbaik...









Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)