Monday, October 11, 2010

LP Lum Akan Mula Bercuti~ ^.^



Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan... :)

just nak cakap laie 2 arie aku nak holiday!!! horay....!!! :)
ok ar mood nak keje pun dah ilang sebabnya dah terbang ke Langkawi.. ^.^
mau berjalan2 merehatkan minda dan pale otak aku nie... :)

ok ar.. bye2.. aku tak update smpai ar minggu depan.. :)
tapi jangan risau deh, aku akan jengah umah2 kalian hingga arie selasa.. :)

ps : En.Cinta, Bila Kita Nak Ber-holiday Laie?? ^.^





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

6 comments:

Siti Zubaidah said...

Salam Linda,
Happy Holiday dear.Take care^.~

Yasminhamid said...

selamat bercuti...

Yasminhamid said...

balik holiday kang amik award kat rumah akak yer..

dotblogspotdotkom said...

jangan lupa ye.... bawak balik cokelat daim.... huhuhuhu

~Kak AZZ~ said...

Huhuhu...

Jeles la Linda asek cuti2 je... Bila la akak nak lepas g Langkawi ni....

Enjoy ur holiday... Kedai sape jaga..?? Hehehe...

zmah said...

Cantik lah gambar tu...nak pi HOLIDAY kat mana??

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)