Monday, October 25, 2010

Salam Kemaafan Buat Semua~



Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan... :)

di kesempatan ini aku ngan penuh ketulusan menyusun 10 jari memohon maaf pada kalian kerana :
- telah lama tidak meng-update umah buruk aku nie..
- telah lama tidak bertandang ke umah2 kalian..
- kepada akak Yasmin, maaf sangat2 kak sbb sy masih tertangguh laie pengambilan award di umah akak... :(
- telah lama tak meninggalkan jejak di umah2 followers aku serta di umah2 yg aku menjadi follower..

mood sangat2 tak best skang nie..
banyak keje yang tertangguh.. rasa macam 24 jam tak cukup... *sigh*
mau kuar dating pun xsempat..
mau hang out ngan kekawan pun mcm tak de masa aje...

ok ar, aku akan cuba menjengah umah kalian bila segala kerja2 aku selesai..
pada Akak Yasmin, award tu akan di laksanakan secepat mungkin eik.. thanx ya kak bg award tu kat sy.. sgt2 di hargai.. :)

thanx jua pada Dak Miera sebab sudi meluangkan masa jumpa ngan aku sewaktu aku ke Pulau Langkawi arie tu.. akan aku update citer psl percutian nnti.. :)
serta emosinya aku bertemu ngan budak miera itu... ^.^
memori makan cendol pulut, laksa serta pasembor di pinggiran pantai belakang airport... sangat best... :)

ps : Kepada Semua, Maaf Sekali Laie... :(





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

6 comments:

Cik Azz said...

takde hal laa.... masing2 ada komitmen yg lbh penting... so kena la komited... ;p

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

x de bawa balik cokelat daim ke?.. huhuhu sudu garpu ke?... pingan mangkuk ke?.. huhuhuhu

Yasminhamid said...

biar lambat asal terima.. hihihi.. best bercuti??

PuanPepel said...

Ahhhhhhh...tiada maaf bagimu..
oh..laksa..
oh cendol pulut..
oh pasembor...


lalalala~hihi

hafizmd said...

kalau tensen2...leh relaks makan cokelat dulu yer..

dahulukan mane yg penting...slow and steady...moge sentiasa ceria dan sihat :D

Unknown said...

kak azz : thanx ya.. :)
insya Allah akan cuba jengah2 dalam minggu nie... :)

pokcik : daim xbest lor pokcik.. manis sgt2... :)

kak yasmin : bercuti best.. balik bercuti yg xbest sbb byk keje... :)

miera : jgn mengoda mcm tu miera.. terliur akak.. mau kembali ke Langkawi semula!!!!!!!!!! :)

hafiz : ahaks~ itu ar yg sy lakukan skang.. mengabiskan coklat2 yg di borong di langkawi arie tu... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)