Thursday, January 6, 2011

Tuhan Beri Aku Cinta


Title : Tuhan Beri Aku Cinta (Ost : Ketika Cinta Bertasbih)
By : Ayusitha 
Taken From : You Tube 

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga morang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. :)

aku just nak share lagu nie aje.. aku tau sure korang dah tau lagu nie lama dah.. tapi aku baru aje tau.. sangat ketinggalan nmpaknya aku nie... :p

tapi novel Ketika Cinta Bertasbih (Episode 1 & Episode 2) aku dah khatam 4 kali dah... :)
lagunya pulak aku ketinggalan.. ye ar setahu aku Melly Feat Amee aje yang menyanyikan lagu Tema untuk Filem tersebut... :D

apa pun layan ar eik lagu nie... :)
kalo nak karok sma2 ngan Ayushita korang boleh ar guna lirik yang aku sediakan kat bawah nie :

Walau aku senyum bukan berarti 
Aku selalu bahagia dalam hari 
Ada yang tak ada di hati ini 
Di jiwa ini 
Hampa... 

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku 
Mungkin akan ada cerita cinta 
Namun ada saja cobaan hidup 
Seakan aku hina 

Tuhan berikanlah aku cinta 
Untuk temaniku dalam sepi 
Tangkap aku dalam terangMu 
Biarkan lah aku punya cinta 

Tuhan berikanlah aku cinta 
Aku juga berhak bahagia 
Berikan restu dan halalMu 
Tuhan beri aku cinta... 

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku 
Mungkin akan ada cerita cinta 
Namun ada saja cobaan hidup 
Seakan aku hina 

Tuhan berikanlah aku cinta 
Untuk temaniku dalam sepi 
Tangkap aku dalam terangMu 
Biarkan lah aku punya cinta 

Tuhan berikanlah aku cinta 
Aku juga berhak bahagia 
Berikan restu dan halalMu 
Tuhan beri aku cinta...

Lirik Ini Di Kreditkan Kepada  : Lyrics Freak.com :)


Ps : Alhamdulillah.. Aku Telah Di Berikan Cinta Oleh Allah.. Bukan Sahaja Cinta Kepada Sang Kekasihku, Tapi Jua Cintaku Kepada Keluargaku, Teman2ku, Sahabatku Serta Cinta Yang Paling Agong Cinta Aku Kepada Penciptaku.. ^.^







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

bagi CHENTA sekilo...huhuhuh

Unknown said...

pokcik : alangkah bgs nya andai cinta boleh di beli sekilo... =)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)