Tuesday, January 11, 2011

Aku Bengang.. Macam Tajuk Lagu Artis Yang Dah Semakin Suam Kuku Itu Pulak... ^.^


Kredit Gambar Kat Aku Sendiri.. :)

Salam n eelloopp semua~
selamat arie selasa... aku doakan moga2 korang semua berada di dalam keadaan yang menyenangkan... :)

hehehe... tak atu apa nak cakap.. sebab semlam mood aku memang DOWN gila2... tapi jap aje.. tak sampai 2 jam pun.. =)

mna aku tak down?? aku hangin ngan satu admin kat satu group nie.. aduhai.. punya ar POYO dan cakap tak serupa bkin.. aku tau ar aku newbie dalam dunia photography nie.. tapi sekurang2nya, berilah aku peluang nak tnjukkan bakat aku..

mungkin aku tak setaraf ngan photog2 yang dah glamer.. tapi apa salahnya memberi peluang kepada "anak2" sprti aku nie meluahkan perasaan melalui gambar?? nie tak, smua yang dia kekalkan dalam tu smua yg dah memang tahap PRO.. yang newbie semua di deletenya.. apa kes??

kalo macam tu bek tak yah cakap yg group tu tuk peminat2 photography meluahkan hasil nukilan mereka baik yang dah pro mahupun yg newbie.. bek cakap khas nukilan dr mereka2 yang memang dah pro shj..

ok ar aku mlas dah nak meluahkan apa yg terbuku kat dalam atie aku nie.. bek aku ambik gmbr, tepek kat fb atau kat teratak kesayangan aku nie.. tupun katanya Fb akan di tutp pd bulan march nie.. :)
apa kah korang semua akan beralih kepada Twitter atau ke Friendster atau My Space seperti zaman2 old skool dulu?? =) 


My Orange Cattleya
ps : Lebih Baik Menghargai Apa Yang Ada Di Depan Mata Sebelum Terlewat Tuk Menghargainya Kelak... ^.^







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

setiap kiraan bermula dengan 0.... 1....2....3 dan seterus nye... sedar² dah hampir sejuta.....

tetapi adakah bila berada di no sejuta ...kita tetap ingat no 0?...

biasa la tu.... selagi namanye manusia.... tiada lah ada nye mereka itu ingat bila mereka mula mengira........

mereka merasa bongkak... riak... dan terasa amat hebat... sedangkan kehebatan mereka itu hanyalah pinjman semata2.....

itu adalah sebahagian cabaran dan silibus hidup..... bersabo je la yee...

Cik Azz said...

FB nak tutup?? Tutup aje la... Takde kisahpun.. Blog kan ada.. Tumpukan je kat blog... Twitterpun ada... Mehh kita follow memfollow kat twitter.. twitttttt... haha...

Gimik je si Mark tu kata FB nak tutup.. Rugi la dia kalau dia tututp fb ni kann... Bisnes tengah masyukkk tuu. ;)

Cari aje group yg lain.. Bukan satu tu je group psl photographer...

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)