Thursday, April 5, 2012

Perkenalan --> Berkawan --> Bercinta --> Bertunang --> Nikah --> Umpama Mimpi Dalam Mimpi.. ^^



Salam n eelloopp semua~ 
korang apa khabar?? aku doakan moga2 korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. ^^

semakin hari semakin dekat dengan My Big Day.. sebenarnya OUR Big Day.. :)
ye ar, dah aku dengan adik aku naik sekali.. :p

makin berdebar2, makin terasa "bahang" nya.. selalu aje bermain dalam pikiran aku.. adakah aku telah bersedia menjadi seorang suri rumah walaupun bukan sepenuh masa.. :D
adakah aku telah bersedia melangkah ke alam yang akan "memperjudikan" hidup aku?? 

bila di pikir, alahai cam tak caya yang aku akan berkahwin tak lama laie.. berkahwin dengan insan yang aku sayang.. :)
yup, insan yang banyak membantu aku untuk mengharungi perit kesakitan kisah semalam.. dan dia adalah kisah sekarang dan masa depan aku.. insan yang berjaya membuatkan aku seperti budak2 remaja baru pertama kali jatuh cinta dan mengenali apakah erti sayang, kasih, rindu dan cinta.. :)

alhamdulillah sepanjang 2 tahun bersama ngan dia, aku amat bahagia.. bahagia dalam erti kata seamat2 nya.. dia mengajar aku segalanya.. :)

dan dia jua telah membuatkan hidup aku berwarna warni macam kaler bunga api.. ^^
dan di atas sebab2 itulah, aku dengan ikhlas serta rela hati menerima siapa dia dan ingin bersama2 nya untuk mengharungi suka dan duka hingga ke akhir hayat.. insya Allah.. :)

sebab itulah, aku bersedia menjadi suri hidup dia.. mengambil keputusan menerima lamaran dia setelah genap 1 tahun kami mengenali hati budi masing2.. :)
lamaran yang tak formal pun.. just lamaran dalam sms "sudi tak menjadi isteri abg??" dan sewaktu aku membaca sms tersebut, dalam hati aku cakap "biar bonar budak nie??" dan "biar bonar budak nie" telah menjadi kenyataan... :)

alhamdulillah kedua2 belah family merestui dan pada 080612 ini kami bakal di nikahkan.. :)
terima kasih atas apa yang telah di lakukan.. ILOVEYOUSOMUCHABG~

ps : Entry Jiwang2.. :p








Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)