Monday, April 2, 2012

Melangkah Selangkah Lagi... :)

salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan... ^^

lama sudah aku tak mencoretkan apa2 di teratak buruk aku nie.. dah ar buruk, bertambah2 buruknya... :p
bukan apa, skang nie sangat busy.. majlis pun kalo di campur tolak bahagi darab lebih kurang 8 minggu laie.. walau apa pun, alhamdulillah hampir 80% persediaan telah di selesaikan.. terima kasih banyak2 pada My Mak & My Ayah.. ^^

sekurang-kurangnya antara senarai di bawah nie dah settle... :)

- tempat akad nikah / tarikh - set
- tempat majlis / tarikh - set
- tema akad nikah / tema majlis sanding - set
- photography - hampir nak set (sebab belum bayar laie kat Kamil dari Applemint Studio Photography member adik aku)
- mak andam / pelamin - set
- hantaran - set
- baju nikah - set (tapi belum siap laie) :p
- baju bersanding - belum set
- bunga telur - set
- perabot - belum set
- kad jemputan - set (masih dalam proses)
- senarai jemputan - set

hehe.. rasanya itu aje ar kot.. apa pun hampir kesemuanya aku selesaikan sendiri dengan bantuan keluarga aku.. :)
penat sangat tapi bila di pikir2 kan balik best gak sebabnya berbaloi menguruskan sendiri... ^^

di sebabka majlis nie aku naik sekali dengan My Lil Sis, so terasa sedikit meriah.. harap2 segalanya berjalan dengan lancar.. AMIN~

dan yang penting persediaan mental dan fizikal tu perlu untuk melangkah ke alam baru.. semoga ianya berkekalan hingga ke akhir hayat kami.. ^^

sangat manis bila perhubungan di restui oleh kedua-dua belah pihak dan amat bermakna sekali.. :)

ps : Lama Tak Menulis Membuatkan Otakku Menjadi Tepu~ =.="







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)