Monday, October 15, 2012

Maya Percintaan _-_ UTOPIA


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doa kan moga2 korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. ^^

hehehe.. lama tak update.. niat di hati nak mengemas teratak buruk nie, tapi alangkah tension nya sebab penyakit "M" melanda aku.. :D

apa pun sebelum tu aku nak ucapkan TAHNIAH buat My Best Buddy Mr Dude and his wife yang bakal menjadi ibubapa.. :)
suka suka sebab aku akan jadi Ummi Lyn.. Bertambah2 ar anak2 buah aku nie.. :)

second, aku nak wish Selamat Bertunang buat adik angkat aku Ety yang bertunang pada 14hb 10 2012.. semoga jodoh kalian hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya hingga ke akhir hayat.. :)

dan minggu nie 17hb 10 2012 hingga ke 21hb 10 2012, aku akan terbang ber-holiday ke Jakarta.. best2.. dapat melepaskan tension bekerja laie pun merangkap ber-honeymoon ngan En Suami... :D

ok lah.. aku out dulu.. keje nak langsaikan sebelum bercuti.. :)

Tajuk Lagu : Maya Percintaan
Nyanyian : Kumpulan UTOPIA
Sumber Video : You Tube.com
Sumber Lirik : Lirik Lagu Muzika
Kasih sayang cinta terhalang
Alam indah hanya sementara
Mengapa ini harus terjadi
Aku kesepian

Sampai bila harus begini
Janji manis hanya di bibir
Kau persendakan cinta yang suci
Aku kau tinggalkan

( 1 )
Maya percintaan ada madu ada racun
Manis cuma seketika
Kini pahitnya kurasakan
Hidupku sengsara

( 2 )
Hanya kenangan manjamu
Yang menggoda ingatanku
Engkau semakin menjauh
Biar ku terus memburu
Kepastian

Renda hatiku dah terluka
Merentasi rindu membara
Apakah ini sudah suratan
Untukku oh sayang









Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)