Thursday, August 6, 2009

oh... bulan...~

oh, bulan... hehehe... mcm lyric lgu YUNA lak... :)
sbnrnya aku ska akn kta yg ada kat gmbr bln 2..
" i will be establishedforever like the moon the faithful witness in the sky.."
aku nak jd spt Sang Bulan yg stia pd lngit n mlm... bler tme dia ptut "kuar" mnonjolkn drinya, dia akn kuar wlau apa jua pn.. tp... adakah aku akn jd mcm bln?? ttap stia pd sng lngitnya?? mmmm...tah ar...wat tkat nie, mmg aku msh stia spt mna sang blan ngan lngitnya.. aku xtau andainya kesetiaanku akn trungkai ble tba msanya..
yg psti wat msa skang nie, aku adalh spt bulan.. ttp stia mnanti akn tbanya mlm ari utk aku brtmu...


Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

RumLah said...

aku berharap cerita fantasi tsb bener2 terjadi sesuai harapan kamu. semoga

Unknown said...

amin... thanx batara.. aku jua brhrap mcm 2... agar cerita fantasy ku akn mnjd reality suatu ari nnti... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)