Friday, August 14, 2009

Stay in My Heart n Owner Of My Soul~


Heart, originally uploaded by krandolph.

eloooppp... aku skang nie dlm mud yg ckup baik n epy sekali... ngape?? heheh..nie nak kong-c ar nie... :)

mmm... tggal 090809 xkn aku lpakn... sbb apa? sbbnye aku kuar 'date' ngan SP aku... :)
hehehe... jnji kul 11.30 dia smpai kul 13.30 mcm 2... xpe2 at least still jd gak 'date' kmi kali nie.. :)

hehehe... g umah mmber aku, then g jejln... n msa amat ar mncmburui kmi... tp yg pnting aku sgt2 ar epy.. epy yg xblh nak aku gmbrkn... :)

mlm 2 aku sent email tentang sumthing yg aku nak bgtau kat dia msa kmi jmpa... tp aku xmo sbbnye, aku xmo ngah2 epy, tetba lak jd sntimntal.. :p

so bler dia reply email aku 2, aku pn bca ar... bler aku bca aje 2lisan dia, xsemena2 air mta aku brgnang... aku ckup xsgka yg dia akn mnyatakn sedemikian... n tiap kali aku tringatkn email nye 2, aku akn jd ckup shadu..

n ayat yg pling mnyentuh atie aku, ayat yg aku jdkn tjuk entry aku kali nie... jka aku ayat nie trlntas aje kat pkiran aku, aku akn jd ckup sayu... sngt2 sayu......

rmai yg tnye kat aku apa yg speselnye SP aku hgga aku still "mghrap"kn pd nya... yg aku blh bgtau, wlaupn SP aku xar sekcak aaron aziz, tp dia adalah insan yg amat memahami aku slain dr fmily aku n mmber2 aku.. dia slalu mmbrikn nsihat utk aku tuskn idup dlm mlwan pnyakit ini... dia yg slalu mnyokong aku wlaupn aku tau kekdg bnda 2 mmbuatkn dia trasa atie ngan skap2 aku... dia sntiasa ada ngan aku tiap kli aku prlukn dia d cc aku wlau sebz mna pn dia n wlaupn aku bkn laie keksh dia...

n, sejujurnya, msa aku mnulis entry nie, aku mnangis.. mnangis krna aku brsyukur d prtmukn ngan SP aku yg mnjd "keksh" & shbat aku...
wlaupn aku gmbira, tp atie aku hnye Allah aje tau...

hnye yg aku nak dia tau yg aku akn sntiasa ngan dia wlaupn apa yg trjd insya Allah... spt mna dia yg slalu brada d cc aku tiap kali aku prluknnya utk brkong-c ska n dka aku.......


Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)