Thursday, August 27, 2009

LP 280803 : tHanX 4 D meMoriEs...





LP 280803 : tHanX 4 d MemoRieS...

entry kali nie aku 2jukn khas wat SP aku... aku nak ucapkn rbuan tima ksh sbb dia trlalu byk mngajar aku erti sbuah kehidupn n erti sbuah prhbungan... :)

thanx gak sbb mmberi aku pluang tuk prnah stay in ur heart n owner of ur soul.. u alwayz make my life so colourful... slalu wat dri aku nie trsnyum sndri bla trknangkn dia... slalu mnjd pndorong wat dri aku nie... slalu ada ngan aku wlaupn dlm apa jua keadaan (wlaupn aku tau dia sdng bz ngan keje2nye)... n trlalu byk knangan brsma yg aku xblh nak kong-c kat cnie.. biar ar hnye aku n dia aje yg tau apa yg trjd antara kmi... knangan2 yg ckup indah dlm idup aku... yg aku xmmpu tuk lpakn smpai bebla... :)

aku pn slalu brsyukur krn aku d prtemukn ngan dia... kite d temukn, kite brsma tp tiada jdh antara kite tuk truskn sgalanya yg kite impikn dlu... apa pn aku dia ttp "shabt & me amour" aku dnia n akhirat... :)

so once again, aku ucpkn tima ksh kat dia d atas sgalnya... :)

thanx me amour...

epy 280803 day... :)

mz u~

Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)