Thursday, August 20, 2009

KaLeR pAShA... :)

hehehe.... kali nie aku nak citer psl sum1 yg ada kait mngait ngan keler nie... :)
ok ar, tjuk entry pn "KALER PASHA".. nie sbnrnya kaler fav my new fren Kak S (bkn nma sbnr).. aku knl ngan akak nie pn scra kebtulan sbbnye dia adalah ank customer aku n scra xlgsung dia pn dah jd regular customer kdai yg aku keje nie hah...n trus ar kmi mnjd kwn hngga ar skang nie... :)
aku ska kwn ngan akak nie sbbnye, wlaupn dia tua 1 taun dr aku tp thap pmikran dia jauh ke dpn... (puji nie Kak S) ;p
dia lbh open minded tp msh mngekalkn cri2 wnita mlayu ketimuran... dia msh laie mngamalkn nlai2 mrni sorg muslimah wlaupn dia nie pminat stia psukn LIVERPOOL (MAN U gak bez) :)
dia ska pkai bju2 yg modern n yg kdg2 kite xtrpkir pn yg bju 2 blh d gyakn sedemikian.. dia sorg pngkritik yg bgs n pnasihat yg hbt pd pndangan aku ar... pd org lain aku xtau lak... ;p
dia adalh sum1 yg agak sepesel yg prnh aku jmpa.. epy go lucky, open minded, xcrewet, n so on ar...
n nak tau kaitan dia ngan KALER PASHA nie, ahaks~ dia adalah peminat stia kaler unggu @pn kaler purple nie... kbyakkn bju yg dia bli n pkai adalah kaler purple.. n dia pn pminat kump UNGGU (sbnrnye dia mnat kat Pasha aje...) :))
so... aku pn wat ar 1 istilah bru khas utk akak nie iaitu KALER PASHA (Pasha unggu ar 2).. n bler2 dia dtg kdai aku nie n cri2 bju, aku pn slalu suggest dia spya dia pkai KALER PASHA nie.. sbnrya hnye aku ngan dia aje yg phm istilah 2... :) n kekdg aku saje2 aje ckp kat dia "Kak design 2 xde KALER PASHA.. " @pn " Kak design 2 ada KALER PASHA nak ke??" :)
aku pn xtau ar apa yg blh wat dia trtrik sgt2 kat KALER PASHA 2.. nak kta kaler 2 istimewa sgt, aku tgk xar.. byk laie kaler yg lbh ctk dr KALER PASHA 2.. mmm... mgkin gak cik "abe" dia suko kaler 2 so dia pn ikut ska @pn sum1 yg sepesel dlm idup dia prnh bg sumthing yg sepesel kat dia brkaler unggu so dia pn ambik ar kaler 2 sbgai kaler fav dia... (byk sngguh tlahan aku nie) ;p
aku pn xtau ar ngape dia ska kn kaler nie.. nnti2 ar aku suh dia jwp ngape dia ska KALER PASHA nie... :)
so... aku chow dlu n next tme aku tlis laie.. :)
slmt ar dgr lagu2 dr pasha whai Kak S... ;p

Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)