Sunday, January 2, 2011

Desperate Mencari C.I.N.T.A Ke?? ^.^


Title : Jangan Lupakan
By : Nidji 
Taken From : You Tube 

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga2 korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. :)
masih dalam mood taun baru?? hehehe.. biasa ar kan?? mood taun baru tu selalunya panjang aje... ^.^

entry taun baru nie aku just nak share ngan korang mengenai lagu nie.. ye aku tau lagu nie dah lama dah.. tapi aku suka.. sebabnya ada ceritera di sebalik lagu nie.. ceritera apa?? biarlah berlalu aje eik.. skang pun dah bahagia ngan kehadiran En.Cinta.. apa yang nak di ingatkan laie mengenai perkara yang lepas betul tak?? :)

kepada oarang yang akutaksebutnamanyaitu semoga berbahagia eik awak.. ^.^
kang bila dah smapai keseruan tuk menjamu nasi minyak, sila2 ar layangkan kad anda pada saya.. insya Allah ada kelapangan akan saya datang.. andai tidak, just ucapan aje ar.. :)

ok lah eik.. jangan menoleh kebelakang semula.. jadikan lah pengajaran setiap yang terjadi.. yang akan mematangkan kita setanding peningkatan usia kita.. ^.^
dah tua aku.. bulan nie gak bulan yang best buat aku.. =)

pandanglah kehadapan kerana perjalanan kehidupan kita masih jauh laie ke depan.. bukan kita tak perlu menoleh kebelakang, perlu cuma jangan ar selalu sangat.. nanti di katakan mundur.. tak up2date... =)

laie satu, bagi yang ngah putus cinta terutamanya "budak2 yang tak bape nak cukup umor" nie, tak usah ar nak menonggeng sangat dik wei.. perjalanan hidup kamu tu masih jauh laie.. tak kan ar desperate sangat nak ada pakwe bila teman2 sekuliah dah ada pakwe?? cuba ar pikir2kan tentang pengorbanan mak bapak awak tu.. penat lelah mak bapak mencari rezeki demi nak berikan pelajaran yang terbaik buat kamu.. tapi apa yang kamu buat?? "demi cinta pelajaran aku terabai.." "aku tak boleh nak study tanpa dia di sisi.." "skang aku kena study sorang2.."

mohon pertolongan ar dik wei.. sepatutnya kamu tunjukkan yang kamu tu boleh berjaya walaupun kena study sorang2, walaupun dia tak ada kat sisi nak study sama2.. pikirkan lah pengorbanan mak bapak macam yang aku cakap tadi..

dorang antar korang ke kolej matrik, ke uniersiti, ke ipts, ke poli hanya nak melihat anak2 mereka berjaya.. bukannya nak tengok anak2 mereka terabai pelajaran hanya semata2 PUTUS CINTA!! *emo lak aku* =)

jangan cakap aku tak pernah putus cinta.. aku tau SAKIT putus cinta.. tapi mesti kuat.. aku dulu pun tak kuat tapi aku kena berlatih jadi kuat.. seb baik masa aku putus tu dah abis study.. :p
tapi seingat aku masa aku study pun penah gak kot 2 atau 3 kali putus, tapi aku masih mampu nak study ngan jawab exam.. masih kekal akunya pointer.. Alhamdulillah... ^.^

kepada yang terasa, mohon maaf ok.. akak just tak mahu kamu terabai hanya kerana putus cinta.. kamu baru bape taun aje dik.. kalo dah desperate sangat nak ada pakwe, bawak2 lah bersabar hingga dah keje sok.. tak yah ar desperate sangat.. member ada, aku pun kena ada gak.. kang kena bahan ngan member sebab katanya tak laku.. =)

apa pun, pikir2kan lah ok.. ^.^

ps : Cinta Tu Boleh Di Cari Andai Telah Di Tulis Kita Akan Bertemu Dengan Cinta Kita Pada Bila Dan Pada Usia Mana.. Kita Tak Perlulah Nak Terdesak Sangat Mencari Cinta.. ^.^






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

4 comments:

Yasminhamid said...

selamat tahun linda...

Lucy S. said...

yep2.

cinta munyet ni mmg tak kan kemana.

en en en?

Jemput datang jenguk blog yee ; "This is my story".

Lady ZubaidaH said...

Salam Linda,
happy new year.Bila agaknya Cik Linda kita nak postkan gambar together2 bersama En. Cinta...huhuhuhu.I wish u all the BEST:
)

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

oh CHNETA ku...huhuhu

yups.... jangan kerana cinta... kita ilang pertimbangan.....

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)