Monday, June 6, 2011

Buat Baik Di Balas Jahat.. Patut Ke Macam Tu??


Gambar Hak Cipta Terpelihara Miz Lynda Lum.. :)

Salam n eelloopp korang semua~
apa khabar?? sihat?? hehehe... agak lama aku tak mencoretkan apa2 kat sini.. kalo korang perasan ruangan komen pun aku closed kan.. sorry kerana bagi aku entries aku sekarang tak layak tuk di komen.. kerana semuanya hanya luahan perasaan dan hati seorang insan yang bergelar PEREMPUAN.. :)
(insya Allah, akan aku buka semula ruangan komen.. tapi bukan dalam waktu terdekat)

dalam minggu nie aje macam2 perkara dan peristiwa yang berlaku pada aku.. ada yang sedih.. ada yang happy.. ada yang excited.. ada yang tak ada perasaan dan ada perasaan yang jauh telah aku tinggalkan bertandang kembali... :)

aku happy Dan excited kerana apa yang aku rancangkan akan menjadi realiti -insya Allah-
12hb nie akan terjawab segalanya.. mudah-mudahan semuanya berjalan dengan selancarnya.. ^^

aku sedih apabila berlakunya peristiwa ini.. peristiwa yang aku rasakan ianya bercampur dengan perasaan MARAH, GERAM, SEDIH dan perasaan yang aku tak suka luahkan.. BENCI!!

yup.. jika dulu aku "SAYANG" akan DIA, tapi sekarang aku BENCI akan DIA..
aku teramat benci.. kalo ar dia ada depan mata aku skang nie, aku memang tak terjangka apa yang akan aku lakukan pada dia..

sebab DIA sesorang telah hilang akan senyuman yang manis.. sebab DIA sesorang telah hilang akan ketabahan diri.. tapi DIA silap.. kesilapan yang BESAR telah dia lakukan..

kami menerima dia seikhlas hati kami tanpa memandang siapa diri DIA yang sebenar.. tanpa menghiraukan akan kedudukan kerjayanya yang berada di puncak awan.. kami layan dia seperti keluarga sendiri tapi apa yang kami dapat?? apa yang DIA balas pada kami?? walaupun bukan kami meminta balasan tapi bukan ini yang sepatutnya DIA berikan..

sekarang aku tengok muka DIA pun aku nak muntah.. apatah lagi bila di sebut2 nama DIA.. aku rasa sangat BENCI nak melisankan nama dia.. BENCI nak memandang wajah DIA dan menyampah ++++ meluat bila mengenangkan apa yang telah DIA lakukan..

jangan ingat kamu dah terlalu hebat.. jangan sangka kamu dah terlalu bagus.. dan jangan ingat kamu akan terlepas di atas apa yang telah kamu lakukan.. aku akui mungkin sesorang itu telah mendapat "balasan" nya tapi nescaya kamu jua akan mendapat balasan seperti mana kamu lakukan pada kami sekarang.. 

kerana ALLAH itu Maha Mengetahui akan segalanya.. mungkin bukan dalam masa terdekat ini kamu di balas tapi kamu tetap akan terima balasannya suatu hari nanti... bukan aku mendoakan tapi ianya adalah ketentuan.. "BUAT BAIK DI BALASA BAIK DAN BUAT JAHAT KAMU AKAN DAPAT BALASAN YANG SETIMPAL DENGAN KEJAHATAN KAMU"

ps : Seperti Melepaskan Anjing Yang Tersepit.. 











Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)