Wednesday, June 22, 2011

The Making Of Fasa Ke 2


Kredit Gambar Kat Mr Google.com

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. :)
macam aku.. senang but stressssss.. :p

stress nak pikir mna nak cri barang2, bekas2 serta yang berkaitan ngan Majlis Fasa Ke-2 aku nnti.. mcm terasa tak cukup tangan dan masa aje.. :(

aku ada gak survey2 rege tuk make-up(walaupun aku tak gemar bermake-up tapi terpaksa) :)

one of my fren pun ada wat andaman.. rege boleh tahan.. but my mom suh survey2 yang len 1st.. dan sorg kenalan mak aku suggest Butik Kaseh kat area PD gak.. so senang nak bncang katanya.. aku dah call semalam.. tanya pada one of the owner.. Kak Nor.. rege not bad ngan pakej yg di tawarkan.. mak kata laie jimat.. but nak kena bncang dulu ngan pihak Butik Kaseh apa yg kita nak dan bagaimna regenya.. senang nak wat budget kata mak aku... :))

petang tu lak, mak ajak g Nilai 3 nak cari bekas2 tuk goodies dan hantaran.. aduhai.. sampai petang ar aku merayap ngan mak aku nie nmpaknya sok.. :p

bab photography aku dah serahkan kepercayaan aku pada DNA Photoworks. nie syarikat member aku Mr Bob.. rege boleh tahan ar.. mungkin dia bagi tuk rege kawan2.. :p 
jadi aku dah tak pening bab tu.. cuma 10hb depan aku ada temujanji ngan Mr Bob tuk tgk ideas yang dia nak ketengahkan buat aku... ^^ 

ok ar.. undur diri dulu.. banyak keje nak wat.. Sabtu nak guna tenaga yang banyak.. :p
salam sayang buat korang... ^^

ps : Ingat Mudah Ke Nak Wat Majlis Macam Nie?? Tapi Aku Yakin, Pasti Akan Di Permudahkan Kerana Ianya Majlis Yang Baik Tuk Menuju Ke Arah Kebaikan... ^^







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)