Sunday, June 19, 2011

19 Jun - Tarikh Yang Membawa 1001 Peristiwa Dalam Kehidupan Aku... ^^


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan... ^^

arie nie Ahad bersamaan dengan 19hb Jun 2011.. setiap taun tarikh nie akan membawa makna yang besar dalam hidup aku.. :)

selain daripada sambutan hari bapa (sepatutnya arie2 pun hari bapa dan hari ibu, bukan setaun sekali) :p
19hb Jun gak membawa satu sinar baru dalam kehidupan aku apabila secara rasminya aku dan En.Cinta declared.. :)

apa pun, entry nie 2 dalam 1.. aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI BAPA BUAT AYAHDA YANG TERSAYANG IAITU EN.ABDUL HALIM B.ABDULLAH.. akak sayang ayah... :)
Serta tak ketinggalan semua bapa2 dan bakal2 yang bergelar bapa di seluruh Planet Bumi nie.. :)

ps : Taun Nie Taun Yang Bermakna Buat Keluarga Omar B. Jumaat.. Menerima 2 Cucu Menantu Dan Seorang Bakal Menantu Cucu.. ^^,



Love U Abang~








Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)