Wednesday, June 8, 2011

Merenung Masa Depan Tuk Menrealisasikan Impian


Kredit Gambar Kat Aku Sendiri... :)

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga2 korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. Alhamdulillah... ^^

hehehe.. gambar tu di ambil sewaktu percutian ke Sabah pada bulan lepas.. antara gambar2 gunung ganang yang berada di sekitar Gunung Kinabalu.. sebabnya pada masa nie aku menginap di Dream Resort, Ranau.. Resort nie terletak betul2 di belakang Gunung Kinabalu dan waktu awal pagi adalah waktu yang terbaik tuk korang melihat akan Gunung Kinabalu.. :)

tapi aku bukan nak bercerita mengenai percutian ke Sabah.. (mungkin di lain kali sebagai perkongsian tuk korang jadikan infomasi ketika ke Sabah) ^^
aku nak citer mengenai Fantasi Yang Bakal Menjadi Realiti.. kerana ada perkara yang tak mampu tuk di kongsikan secara lisan.. maka penulisan adalah medium yang terbaik tuk meluahkan segalanya.. betul tak?? :)

kata orang berangan boleh aje sebab tak kena apa2 bayaran pun.. tapi bukan berangan tanpa usaha tuk merialisasikan angan2 yang di angankan.. ianya perlu usaha tuk mengapai angai2 tersebut jika tidak, angan2 tersebut akan menjadi seperti angan2 Mat Jenin.. apa pun tak dapat cuma angan2.. :)

aku pun antara manusia2 yang suka berangan.. tapi aku tak mau guna perkataan berangan.. aku gunakan "Merenung Masa Depan".. perkataan yang aku pelajari sewaktu aku berada di Kolej Negeri Kuala Pilah.. thanx to Kak Ecah atas perbendaharaan tersebut... ^^

Lagu Angan Dan Sedar nyanyian Mawi adalah antara lagu kegemaran aku hingga kini.. walaupun aku memang peminat Mawi sejak zaman AF dulu... :p
berangan nak jadi memantapkan laie Butik Elyna adalah angan2 yang aku sematkan sebagai impian.. :)

berangan nak menjadi seperti mereka2 yang berjaya di dalam dunia perniagaan.. nak menjadikan Butik Elyna antara rangkaian perniagaan yang di kenali di seluruh Malaysia.. (besar sungguh impian + angan2 aku) =))

sekarang, dan insya Allah aktiviti "Merenung Masa Depan" aku akan bertambah2.. :)
kerana bagi aku dengan "Merenung Masa Depan" aku mampu buat yang terbaik tuk diri aku sendiri.. musabah diri demi kebaikan.. bukan musabah diri demi keburukkan... :)

ok lah.. tak mo merepek meraban pepanjang.. semoga di permudahkan perjalanan kita menuju kebahagiaan dunia dan akhirat... ^^

ps : Excited + Happy = Dup Dap Dup Dap Jantung Ku.. =)







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)