Tuesday, January 29, 2013

Hadiah Birthday Yang tak di Sangka (Part 1)


 credit gambar kat aku sendiri

salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. Amin~

alrite.. aku tau dah lama tak update teratak buruk aku nie.. =.="

dan yang buat aku tersemangat nak update ialah....
bila kak Azz tag aku mengenai blog aku di ulas di fanpage Puan Melur Jelita..:)

hehhe.. bukan nya apa, ingat tak dulu aku pernah menulis review novel beliau?? tak ingat?? tak pe boleh click kat sini.. 

dan apabila kak Azz tag kat aku.. apa yang aku rasa?? "mau pengsan lor" sebab nya penulis pujaan hati sudi menjengah ke teratak buruk aku nie dan sudi share ngan peminat peminat beliau serta peminat peminat ILUS.. mau tak pengsan?? ^^

dan masa aku baca semalam, sempat ar kan aku poyo kat En Suami pasal benda nie..dan haruslah aku katakan yang aku memang poyo semalam.. ^^

En Suami pun tak tau nak cakap apa bila tengok aku poyo sangat dengan kisah nie.. ^^

nak buat camne kan, dah isteri dia memang gilakan novel.. haruslah terima dengan keredhaan akan kepoyoan aku... ^^

so.. tak mau citer pepanjang.. apa apa pun aku nak ucapkan terima kasih pada kak Azz sebab sudi tag kat aku dan pada Puan Melur Jelita, thanks a lot sebab sudi singgah ke teratak buruk aku nie.. ^^

jumpa laie di masa akan datang bila aku nak menulis laie... ^^


ps : Speechless, Love It, 






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)