Friday, January 7, 2011

Sayang Semua~


Kredit kat Aku Sendiri... :)

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? Salam Jumaat.. Penghulu segala hari.. Semoga Korang Berada Di Dalam Keadaan Yang Menyenangkan.. Amin~

hehehe... sebenarnya asyik post citer tentang cinta aje kan aku nie sejak awal taun baru  nie kan?? heheh.. bukannya apa... dalam atie ada taman... =)
(sangat tak boleh blah statement aku)

bukannya apa lor.. aku nak tumpang kebahagiaan My Best Buddy Mr.Dude ngan pasangan dia yang bakal melangsungkan majlis pertunangan next month.. wah... dalam senyap senyap eik dude?? :)

hehehe.. aku tau aku antara insan yang pertama mengetahuinya.. sangat sangat epy... :)
epy sebab My Best Buddy nie tak lama laie bakal menjadi suami orang and then bakal menjadi bapak budak pulak... wah.. pastu aku dah nak dpt "anak buah" baru... =)

aku pulak?? hehehe.. aku lambat laie.. insya Allah... andai dah smpai keseruannya.. aku akan sambut seruan tersebut.. :)
laiepun rsanya banyak laie perkara yang perlu di selesaikan sebelum melangkah ke alam berumahtangga nie.. :)

ok lah... pada sape2 yang ngah menjalin hubungan tu, jagalah bebaik ok.. bagi yang nak melangkah setapak laie dalam perhubungan, Alhamdulillah dan tahniah... bagi yang dah berumahtangga (baru mahupun lama) semoga bahtera perkahwinan kalian akan sentiasa stabil aje walaupun di landa badai yang maha ganas sekalipun.. :)
tak lupa jua bagi yang masih SOLO.. tak semestinya semua dah ada pasangan korang pun seperti terdesak gak nak ada pasangan.. pilih ar yang mana benar2 sayang akan diri korang.. yang benar2 dapat menerima siapa diri korang.. jangan hanya tangkap muat aje ok.. semoga korang akan mendapat pasangan yang benar2 ikhlas dengan korang... =)

ps : Kejiwangan Kemelampauan~ ^.^






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

1 comment:

Cik Azz said...

SOLO but not available.. haha...

SOLO but not for sale.. =D

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)