Monday, November 28, 2011

Hadiah Dan Gambar2 Closed Up Ku... ^^

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. Sebelum tu rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan Salam Maal Hijrah 1433 buat semua muslimim dan muslimat.. :)













hehehe.. sebenarnya skang aku ngah "giler" ngan closed up photo.. dari dulu aku memang suka akan closed up photo nie, cumanya aku edit crop aje guna Light Room.. now aku dah ada closed up filter.. better ar kan sebabnya kalo nak beli Raynox atau Macro/Micro Lens memang di luar kemampuan aku setakat nie.. jadi apa yang ada adalah lebih baik dan berbaloi betul tak?? :)

closed up filter nie hadiah daripada En Tunang aku.. katanya advance birthday present.. (tapi birthday aku awal taun depan.. =.=")
apa pun thanx so much abg... ^^

ps : Mari Kita Menembak Laie... ^^








Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)