Tuesday, November 1, 2011

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. tutup citer pasal bola.. dah 2 entries aku citer pasal kemenangan pasukan Sang Rusa yang menang Piala Malaysia 2011.. ^^

itu adalah antara kenangan yang akan tersemat dan menjadi sejarah.. berbalik citer pasal kenangan nie, aku sangat2 pasti yang korang semua pasti ada kenangan manis, pahit masin, tawau, payau dan segala2 rasa ar kan?? ada?? jangan ar ckp takde.. nampak bonar nipunya... :D

macam aku, antara kenagan manis aku dapat genggam diploma dalam bidang IT.. aku dapat menjalankan perniagaan aku sendiri,aku dapat My Baby 550My En CintaMy En Tunang dan mengenali ramai kawan2 yang sangat2 sporting... :D

kenangan pahit dalm hidup aku bila cintatakkesampaianyangputusditengahjalan :p
apa pun sebenarnya memula menjadi kenangan pahit, lelama ianya menjadi kenangan indah lak.. nak2 sejak2 aku dah jd tunangan orang nie.. semuanya dah kena buang jauh2... ^^

dan kehilangan My Late Big Sis Prince Adnil... kehilangan beliau hingga kini amat aku rasai.. walaupun beliau bukanlah kakak kandung aku, tapi aku dah anggap beliau macam kakak aku sendiri.. apa jua masalah yang menimpa aku, akan aku rujuk pada dia selain family dan My Best Buddy Mr Dude (masa nie belum ada laie istilah En Cinta)..


dan berita pemergian beliau amat2 mengejutkan aku.. amat2 membuatkan aku tergamam.. dan satu yang aku ingin katakan yang kami semua tak pernah lupakan arwah.. doa kami sentiasa buat arwah walaupun arwah sekarang berada di alam sana.. Al-Fatihah buat arwah~


dan nie adalah lagu kegemaran aku tapi aku kena "basuh" ngan arwah bila aku katakan aku minat kat lagu nie.. dan lagu nie pun pernah menjadi antara lagu background teratak buruk aku nie.. now, ianya menjadi kenangan dan bila aku dengar aje lagu nie, secara automatic air mata aku tak dapat nak tahan2 dah.. laju aje mengalirnya.. ngalahkan air terjun... =.="



Kredit Pada Youtube.com

ps : Kenangan Itu Sangat2 Bermakna~











Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)