Thursday, November 24, 2011

Mahu Bershopping Dan Berhibur?? Mari Baca... ^^

Salam n eellooopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. ^^

yeah.. Sabtu di Seremban Parade kali nie agak berbeza (walaupun sebenarnya arie nie bukan arie sabtu).. sebabnya Parkson sedang menjalankan JUALAN GUDANG bermula arie nie iaitu 24hb November.. dari pukul 10 pagi hingga ke 10 malam.. aku dengar banyak barangan yang di jual murah2 hingga 70%.. tapi aku belum naik (sebabnya jualan nie di adakan di tingkat 2 berdekatan dengan food court Seremban Parade) untuk gie usha2 apa yang patut aku beli... :p

owh~ lupa plak, Sabtu kali nie pun ada persembahan oleh students K Music yang di miliki oleh Bro Bj Hebat (bekas kumpulan Visa masa zaman rock kapak dulu) :)

owh lupa pulak, Butik Elyna akan mengadakan jualan hujung tahun.. tarikh akan di beritahu kelak.. jangan lupa usha2 our Butik Elyna Fan Page untuk update yang terkini mengenai stocks yang terbaru serta promosi2 yang bakal di jalankan... :)

dan House Of Shawlz akan mengadakan promosi hebat jualan tudung dengan harga seremdah RM5 hingga RM 25 sehelai.. macam2 jenis tudung sarung mahupun selendang.. dan untuk makluman semua, blog House Of Shawlz akan di berhentikan dan House Of Shawlz akan berpindah ke Blog Butik Elyna dan segala promosi boleh di dapati di Fan Page Butik Elyna.. :)
(segalanya di bawah satu bumbung skang nie) :)

Roses Korean Style pula menyediakan pelbagai jenis pakaian serta bangs yang di import 100% daripada Korea dan harganya adalah berpatutan sebab apa?? sebabnya semua harga telah termasuk POSTAGE.. dan tiada bayaran tambahan di kenakan.. :)

Ps : Shopping Shopping Dan Terus Ber-shopping.. ^^







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)