Wednesday, November 30, 2011

Maafkan Segalanya.. :(

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. 

sebenarnya aku dari semalam hingga ke arie nie tak berapa nak sihat.. nak cakap demam tak plak, nak cakap tak demam, badan rasa demam.. panas, mata mula kuyu semacam.. =.="

huhuh.. apa sebab pun aku tak tau.. atau sebab aku terlalu rasa bersalah pada "Orang Itu" sehinggakan semalam semalaman aku nagis bagai nak rak tuk meredakan rasa sesal di hati??

munkin gak ar aku rasa, asyik janji nak berubah aje tapi makin teruk laqk rasanya.. keras betul hati aku semalam hingga kan sms mohon maaf "Orang Itu" pun aku pandang sepi aje.. tapi bila dah sampai umah, terus masuk bilik air.. bawah pancuran air terus nagis2 bagai nak rak nyesal.. sebabnya atie nie terasa ngan sikap aku.. naluri aku tak pernah silap dalam membuat telahan apa yang aku hadapi.. 

hanya yang aku pohon, aku mohon maaf banyak2 sekiranya sikap aku nie sangat ar membuatkan "Orang Itu" terasa hati ngan aku.. aku cuba bukan tak cuba tapi cepat benar sensetif nya perasaan aku nie.. 

ok ar, sambung baca novel PASSION (3rd Series From FALLEN NOVEL), asyik sangkut manjang sebab mood takde nak ngabiskan~ =.="


Hasil Tembakan Aku Sewaktu Bunga Orkid Nie Berkembang DI Suatu Masa Dahulu.. ^^







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)