Wednesday, October 28, 2009

akU iNgiN beRubAh... ^-^



akum....
hye....
elloooppp... :)

hehehe... kali nie aku nak citer psl berubah.. psl apa aku nak citer psl nie lak? sbbnye aku nak BERUBAH! n ngape tetba lak aku nak brubah?? hah nie ar yg aku nak citer.. :)

td aku ada ar chating ngan mmber kolej aku dlu MR.B.. citer2 psl prkmbangan semasa.. al-maklum ar sjak dia menamatkn zmn bujang trang tang tang dia, lgsung sepi tnpa biter.. so... td citer2 ar.. n trkuar ar citer psl blog aku.. sbnrnya blog prtama aku kat frenster..

dia komen blog aku.. dia kta blog aku kna ada prubahan.. trlalu "gothic" sgt2.. prlukn wrna tuk mnyerikn blog aku 2.. dia kta xde ar asyik "gothic" aje...

aku phm mksud dia.. dia nak aku pelbgaikn "wrna" dlm aku nye blog... dia kta ""xsmstinya kite ska "gothic" kite kna slalu "gothic"... sma gak ar kalo kite tgk org 2 pkai bju yg sma aje.. apa prasaan kite?? sure bosan giler kn?? msti kte kta "mcm xde bju lain nak pkai".. hah mcm 2 gak ar ngan blog ko.. sekali sekala msukkn ar element sentimental ke, rock ke, funky ke, politics ke, gossip ke atau apa aje asalkn jngan ar slalu gothic.."
n aku jwp " thanx...sbb ko sdi bca blog gothic aku 2.." (smbil trsnyum sumbing) :p

n bler aku pkir2 semlm, aku igt nak ubah ar "wrna" dlm blog aku nie.. mgkin btl kta MR.B aku hnye "gothic" sokmo.. tp...,hnye ngan blog aje aku blh luahkn sgala apa yg aku rsa.. apa yg aku pndam..(wlaupn xsmua ar aku citerkn kat cnie)
n ngan blog nie gak ar aku rsa ckup "selesa" ngan atie aku bler aku luahkn..

aku mmg xreti nak citerkn prob aku ngan sape2 pn kecuali ngan Mr. Dude n My SP.. ngan adk aku, ada yg aku citerkn n ada yg aku pndamkn aje.. aku tau smua org pn ada prob sndri n mreka pn xslalunya free tuk mndgrkn prob aku... tp bler aku dah xtahan sgt nak tnggung.. aku lbh snang diam..

so, ngan blog nie ar aku luahkn segalanya mka trhasil ar blog yg bewarna "gothic" nie..
n thanx 2 Mr.B sbb sdi tgur aku spaya tkar "wrna" n "element" dlm blog aku... :)

k ar, aku chow dlu n byk bnda nak wat n pkirkn skang nie..
bye2 n akum smua..
(mnta pndapat kalian mngenai blog sy) :)

p/s : thanx 2 my sp 4 last nite.. thanx 4 d advice.. n aku jnji yg aku akn lbh byk brsabar ngan apa yg trjd.. :)
Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

4 comments:

cheryna zamrinor said...

adikku,

akak rasa linda kena kurangkan short form nieh...susah dik, nak baca short form kalau banyak sangat.

bukan utk kutuk tau, just dr pandangan seorang pembaca...kadang2 agak kekompiusan:)

Unknown said...

kak sha : thanx eik.. akan sy usahakn tuk kurangkn pnggunaan short form nie... :)

myQza said...

aku rasa ayat kamu dah baik cuma sepeti sha cakap ayat ringkas tu lah...

satu lagi perempuan kat atas tu menyeramkan sbb pakai baju putih.. pastu nampak bahu.. x tutup aurat.. he he he

Unknown said...

tedi : ok... sma ngak mcm akn d cuba tuk mengelak mnggunakn short form.. need a time sbb dah trbiase mcm nie... :p
pompuan 2 mmg ska xttup aurat.. but "eksperesi" muka dia 2 yg mnceritakn keadaan hati akak selama nie... :>

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)