Saturday, October 10, 2009

harGaiLah ia sbLm trLambat... :)



ellop n hye srta akum wat smua... :)

mm... msh dlm mood yg xbez.. apa yg blh wat mood nie ceria blk eik?? akan d pkirkn nnti... ;p

hah, kali nie aku nak citer psl MENGHARGAI.. apasal lak tetba aku nak ckp psl nie?? sbbnya aku trpnggil nak ulas ceritera sum1 yg aku rsa mrka xhargai lgsung apa yg ada d dpn mta mreka..

nak tau apa? hah citer psl sorg awek yg xtau nak hrgai atie bf dia n bf dia pn kureng ckit nak hrgai atie awek dia.. so.. 2-2 pn xtau nak mghargai antara 1 sma yg lain..

smua nya brkisar tntang bf dia yg xde msa tuk gf dia sbbnya tuntutan keje.. xckup msa tuk d luangkn brsma aweknya.. alasan lain, bf dia nie xromantic orgnya.. xtau nak hrgai atie awek dia..(kononnya ar aku pn xtau ar)..so awek dia rpt ngan sumbody yg pndai sngguh brmain ngan kta2, pndai pncing atie, pndai ar tnjuk yg dia 2 baik (walhal xbaik pn..sbbnya sumbody nie dah ada gf pn), sntiasa aje ar ada msa tuk tlg awek nie bler tme awek nie prlukn bntuan.. (still kononnya ar)

n rapat pnye rapat, bnga2 cnta pn brkmbang ar.. pdhal msing2 dah tau yg msing2 dah pn ada komitmen yg lain.. tp d sbbkn atie mraka nie "buta" so nie ar yg jdnya.. mraka pts..

aku tau, smua akn ckp yg 2 dah d tkdirkn.. tp bg aku, itu smuanya atas skap dri sndri..
andai kite mghargai c dia ngan seikhlas2nya, bnda nie xkn trjd.. jgn ar jdkn takdir n msa sbgai alasan tuk curang n tuk xmghargai c dia..

sbbnya... apabiler kite dah lpskn c dia kelak..(n of course ar dah psang yg bru) baru ar kite rsa btapa c dia dlu amat bharga pd kite.. bru ar kita tau mcm mna nak hrgainya.. bgaimna nak hrgai prasaan org lain.. sblm nie kite hnya nmpak "keburukan" aje.. segala kebaikkn nya dah tngelam..

sbnrnya aku xtau n xphm ngan skap2 yg mcm nie.. aku puas nak cba memahami merka nie.. tp smpai lah nie aku msh xphm2.. aku jd skit atie ada ar n aku xmo ucapkn kta "bnci" krna sekali aku mmbenci slamanya aku akn bnci n xdpt mfkn per 2.. so.. aku nak gna prktaan "MEYAMPAH"! aku ckup fed up n mnyampah ngan org2 yg mcm nie.. org2 yg xtau nak hrgai sumthing yg dorg rsa bnda 2 xde hrga..

apa pn..aku hrap sum1 nie akn wat plihan yg tpat n btl.. andai sumbody nie msh ada gf n snggup tackle n snggup duakn gf dia, xmustahil sumday sumbody nie pn akn wat mcm mna sumbody nie wat kat gf dia.. msa 2 bru c makwe nie tau langit 2 tnggi ke rndah ke..
n apa yg aku blh ckp sok "PADAN MUKA HANG!!"

k ar, aku chow dlu sblm atie aku laie trbkar..
n hargailah psangan anda sblm ianya trlambat..
n g watson cri coklat tuk tnangkan atie n naikkn smula mood aku nie hah... :)

p/s: ckup mghargai my SP hngga skang nie... :)

Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

1 comment:

cheryna zamrinor said...

kalau marah sbb komitmen kerja sangatlah tak adil sbb in the end love doesn't put food on the plate:)

no such reason, tak suka...clash...jangan nak curang2...

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)