Wednesday, October 7, 2009

huJan & aKu...


hehehe...
elopp n akum guys... :)
kmbali menulis setelah tetba mngalami kekeringan idea yg tramat sgt... :))
ahaks~ kali nie aku nak citer psl ujan @pn Hujan (bknnye band indie hujan 2 eik)

mmm... nak tau, arie pling bez sekali n arie nie mmbuatkn aku ckup epy sgt2 (bkn sbb dpt chating wif "him") ;p _sbnrnya 2 slh 1 sbb gak... :))
sbbnye arie nie, aku bgkit aje pg td, arie ngah ujan.. (bkn sbb nak smbung blk tdo eik)
sbbnye aku ska tgk ujan n aku ska akan arie ujan...

bg aku, ujan nie tramat sgt beznya.. bler aku tgk ujan trun dr lngit, mmbuatkn aku lpa sgala2 nya.. mmbuatkn aku lpa akn stiap bnda dlm otak aku nie.. :)

bg aku ujan adalah terapi yg pling brkesan wat aku yg ngah stress mahupn ngah sdh.. tp kalo nak lg bez, aku ska time ujan n rbut petir.. wah... 2 lg mmbuatkn aku epy sgt2.. (manusia apakah aku nie??)

mmm... adakah sbb aku d bwh bntang air (aquarius) so aku amat ska kn air?
mgkin jga kot... sbbnye aku pling ska akn tmpat yg ada air.. mcm air trjun, laut (wlaupn aku nie fobia akn laut) n tmpat2 yg sjuk.. mcm kat atas2 bkit ke, atas2 gnung ke.. ;p

aku igt lg, dlu ada mmber aku tnye "lynda, sok ko dah kawen.. ko nak g honeymoon kat mna?"
aku tnye lak dia " ko lak nak ke mna?"
dia jwp  "aku nak g tmpat2 yg romantik2..ko lak?"
aku jwp " aku kalo blh nak g tmpt2 yg sjuk2 n aku nak g tepi pntai"
" ceh, apa ar ko nie, g tmpat2 sjuk 2 ok ar... tp yg tpi pntai 2..."
"hehehe... aku tau ar aku nie fobia laut, tp xsemestinya aku kna g kat air laut 2 kn? aku blh jln2 aje kat tpi pntai 2 pn ok wat?" (smbil trsnyum)
n mmber aku tnye aku " ngape ko ska tmpat2 mcm 2 eik?"
n aku hnye jwp "sbbnye aku amat ska akn tmpt2 yg sjuk2 nie.. bg aku tmpa2 nie amat ar tenang sekali.. watkn aku xmo nak brganjak kalo aku g tmpat2 mcm nie.."
 then mmber aku hnye ckp "ska atie ko ar! mls aku nak lyan org mcm ko nie.."

so, mgkin jga zodiak memainkn peranan dlm menentukn sikap sesorg.. mcm aku bca entry mngenai zodiak nie oleh slh sorg mmber blogger aku iaitu Kak Sha.. kalo korg nak bca click aje entry nie (http://cheryna.blogspot.com/) tajuk entry kalo aku xclap LIBRA BABE mcm 2 ar.. :)

ok ar... nak g makn n nak g tgk apa2 yg ptut kat "farm" aku nie hah... :)
bye2... n hve a nice day... :)


p/s: still need "him" by my side... ;p

Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

cHeRyNa PiReS said...

skang takleh gi pantai dik oiii!!! sangat bahaya:)

kak sha dah lama tak kuar umah, jimat bajet laa...
nywayz, apa kes? dah cerita pasal honeymoon nieh?
ada calon ke?

~LP Lum~ said...

hehehe... nak wat mcm mna kak, sy pn duk kat ngan pantai... :)

honeymoon?? calon??

hehehe... honeymoon 2 xtau laie ar kak sbbnye calonnye xde laie... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)