Friday, October 23, 2009

saKiT aTie... :'(



huhuhuu.... pepg lg aku dah post entry psl skit atie nie... sbnrnya aku dah lma skit atie kat minah nie... bler aku tringat aje apa yg dia dah wat, aku trus skit atie.. rsa kalo blh mcm aku nak lepuk aje minah nie...

aku dah puas bg nsihat kat dia spya pkir dlu apa yg prlu d lakukn... ltakkn dri sndri pd tmpat org lain dlm situasi yg sma tp apa yg dia wat?? dia snggup g jlinkn hbungan ngan bf org lain.. (aku tau ar dorg blm ada apa2 ikatan but 2 xbrmkna blh wat ska2 atie)
bf c minah nie bknnye clang2 org.. keje bgs, syg mcm nak gler kat minah nie, setia.. apa lg yg minah nie nak pn aku xtau ar..

yg aku rsa brbara 2 blh lak dia kutuk awek c bf no2 nie hah.. apa dia igt dia apa?? elok sgt?? yg c mamat nie lak, kalo aku dpt ar mmg aku lepuk n cepuk aje.. aku pduli apa dia anak sape.. sekalipn dia ank K.P.N sekali pn, kalo aku nak lepuk n cepuk aku xkisah dek... asalkn atie aku puas... org jntan mcm 2 mmg ptut kna ajar ckit.. biar dia tau apa itu KESETIAAN pd psngannya.. (emosi sngguh dah aku nie)

msti smua org trtnya2 ngape aku ckup emosi psl minah nie nye hal kn?? hah.. jwpnnya... biar ar rhsia.. yg blh aku ktakn.. minah nie mmg rpat ngan aku.. n aku tau aku mmg xblh nak msuk cmpur dlm hal2 pribadi minah nie.. tp aku rsa aku brtanggungjwb ngan apa yg trjd...

tah ar, mkin aku pkirkn hal minah nie, mkin aku skit atie ngan sikap dia.. nak aje aku debik sebiji kat muka dia biar dia sdr skit sape dri dia.. (kalo blh ar...) :)

apa pn aku skang nie mmg ngah skit atie n sdh sgt2 ngan apa yg trjd skang nie.. td aku nagis tuk ilangkn rsa sdih, kecewa n skit atie aku.. (walupn aku dah jnji ngan SP aku yg aku akn sntiasa kuat n xkn nagis wlau apa yg trjd) tp arie nie aku mungkir jnjiku hnye krna aku dah xsnggup lg nak tahan smuanya..

aku brdoa mga2 c minah nie akn sedar sape dia n apa yg dia wat adalah slah n 1 kerugian krn MERAMPAS hak org lain.. aku ulang sekali lg MERAMPAS n plz ar jgn jd sorg prempuan yg akn org lain gelar PERAMPAS n org lain akn mngata awk sepjg umo awk kelak.. apa gna awk gmbira d atas air mta org lain?? insya Allah.. 1 arie nnti ko pn akn tima gak blasan d atas prbuatan ko nie.. xmustahil c mamat nie akn tnggalkn ko n cri pompuan lain sptmna dia lkukn pd gf dia..

k ar aku pn dah nak tdo n nak tnangkn pkiran aku yg serabut nie...

chow n akum... :(

p/s : xde gna idup gmbra andai atie xsnang...

Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

7 comments:

sI tEDI said...

mengapa perlu runtuhkan kebahagian org lain demi kehendak dan kepuasan hati sendiri. hidup ini umpama roda..

miera a.k.a merr said...

macam2 hal skng nih... xreti nk puas ngn ape yg ade... jgn nnti..yg dkejar x dpt..yg dkendong bciciran suda... sekian..sy kapal karam d laut utk tv100....

Anonymous said...

huhu.. macam taw je sape!!! tapi ape yg lynda ckp ni betul. wat pe kite nk ambik hak 0rg.. ade yg sayang, ade yg cinta, ade yg kasih.. sanggup berk0rban ape saje tapi kite HANYA ANGGAP KAWAN??? alwiz ingat.. if kite ambik hak 0rg x mustahil 0neday hak kite akn diambil 0rg.. masa tu jgn kite salah kan sesape..

Anonymous said...

Bila kita jatuh cinta pada seseorang, jangan menyiksa diri dengan menganggap bahawa cinta kita tak diterima.

Cinta itu tak pernah ditolak kerana, setiap insan memerlukan, menginginkan untuk dicintai.

Wujudkan cinta itu dengan memberikan sesuatu bukan mengharap harap akan sesuatu sebab, apa yang diberikan kerana cinta selalu datang pada hati kita disaat itu juga.

Kebahagiaan memberi jauh lebih sempurna dari pada kebahagiaan kerana menerima.

Tapi…lain bila kita menginginkan sesuatu yang kita cintai. Keinginan itulah yang memberikan pahit pahit yang menghiris dada…

Jangan menyiksa diri dengan menginginkan sesuatu….

Jangan sia kan cinta dengan beban yang berat mengharap mampu di pikul bahu.

Keinginan memiliki mungkin tak kesampaian…

Tapi…

Percayalah pada diri…
Selalunya cinta yang kita berikan seadanya
Takkan pernah bertepuk sebelah tangan..

kak wani..

~LP Lum~ said...

tedi : btl 2... tp apakn daya andai i2 yg c dia rsa amat bhagia....

miera : ahaks~ xsgka kapal karam d laut jga mmpunyai pndaptan yg sma ngan akak... :)
btl 2 miera, tkut2 apa yg d inginkn akn tnggalkn kite n apa yg sdang ada dlm tngan ilang mcm 2 aje.. sok bru nak nyesal kn?? ;)

Anonymous : btl 2... jika kite ambik hak org lain xmustahil 1 arie nnti hak kite jga akn d ambil org lain.. bru dia rsa mcm mna skitnya atie..

kak wani : huhhuhu... sdhnye mmbaca komen akak... :'(

Anonymous said...

Mcm kenal ja org ni Kak Linda...
Ish... Ish... Salah tue!!!
Cian bfnya yg setia tu kan...

:-)

~LP Lum~ said...

anonymous : btl 2... tp apa nak wat.. kite tgk aje ar... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)