Thursday, October 8, 2009

FaitHfuL...


ellop n akum...
mmm... kali nie aku nak citer psl KESETIAAN..
aku nak ckp psl kesetiaan dlm aspek PERCINTAAN bkn dlm aspek lain2 eik... yg lain2 2, aku xberani nak sntuh krn aku bknlah sorg yg layak tuk mnyentuhnya.. nie pn aku citer brdsarkn citer sebenar sorg teman.. :)

aku pn hairan bin ajaib ngan org yg xreti2 nak setia ngan 1 psangan nie.. aku pelik ar ngape dorg nie mdah aje menduakn psangan msing2 pdhal psangan 2 dorg gak yg plih..

bkn nak menolak ketentuan Ilahi, tp sbnrnya ianya brmula ngan sikap msing2.. mcm citer mmber aku nie (mmber aku nie gurl eik).. dia dah ada psangan kekshnya slama lbh kureng 5 taun mcm 2 (n bkl brkahwin) then, dia jmpa lak sum1 (boi) yg agak rapat ngan dia.. kemna aje ngan mmber aku nie td.. n mamat baru nie plak pndai "beli" jiwa mmber aku nie.. n yg hairannye.. mamat baru nie pn dah ada teman wanita sejak lma jugak ar..

dorg jd rpat n mkin rpat hingga ar c pakwe mmber aku nie dpt "bau" akn kecurangan makwenya.. n makwe c mamat bru nie pn sma gak.. so... jd ar konfentrasi antara 2 psangan nie.. trang pnye trang, pkir pnye pkir.. dorg ptus (mmber aku ngan mamat baru nie) msing2 kmbali pd psangan asal msing2..

d sngkakn pns smpai ar ke ptg.. rupa2nya ujan kat tgah hari lak.. pakwe mmber aku nie dpt tgkap lg kekali kecurangan mmber aku nie ngan mamat yg bru 2 sekali lg.. bincang pnye bncang, akhirnya mmber aku nie pn ngaku yg dia sygkn 2-2 sekali..
so.. bler dia dgr mcm 2, dia mtk ar mmber aku nie pkirkn msak2 sape yg lbh dia syg.. menurut citer mmber aku nie, mamat baru 2 pn syg ke2-2nya..

n, aku pn xtau ar kesdahan cerite mrka mcm mna.. tp aku nak ckp ckit ar kat cnie.. ngape ar mmber aku nie n mamat bru 2 xltakkn dri dorg pd tmpat psangan msing2.. cba dorg byangkn ar kalo dro dorg lak kna mcm bdk pompuan n bdk lelaki 2.. apa agaknya prasaan dorg?? skit x atie dorg?? @pn dorg mmg xde prasaan??

dorg xpkir ke baik bruknya kesan akibat prbuatan dorg?? huh! aku pn xtau ar dorg nie.. agaknya dorg nie mmg atie btu n xde prasaan agaknya.. aku ckp kat mmber aku 2, kalo kite wat org sekali aje, entah esk lusa, org lak akn wat kite mcm mna kite wat org lain n mgkin lbh truk drpd yg kite dah wat..

bg aku, cba ar kite tuk jd sorg yg stia pd psngan msing2.. (kalo dah clash 2 lain citer ar eik) aku mksudkn yg msih lg dlm ikatan ksih syg.. jgn trutkan atie.. ikutkn pkiran yg waras spaya kite xkn nyesal d kmudian hari kelak.. (n aku tau yg cnta 2 xblh nak d pksa)

ok ar.. sblm korg abis bca nukilan aku kali nie, korg dgr ar lgu RIHANNA _-_ Unfaithful nie.. n pd mna2 yg trasa nak curang 2, pkir2kn ar atie n prsaan org yg kite syg 2.. jgn ar sesekali kite skitkn atie mrka.. andai dah xska, ptus ar cra baik.. sblm lakukn sesuatu, cba ltakkn dri kite d tmpat mreka yg kite nak duakn 2.. andai kite trasa akn "skitnya" mcm 2 gak ar dorg..

bye2... akum smua... :)


(Unfaithful By Rihanna)

p/s : msh lg stia ngan SP aku wlaupn dah xbrsma lg... :)
Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

cHeRyNa PiReS said...

susah nak cakap pasal kesetiaan nieh dik...
bukan kita tau apa yang bermain dalam fikiran dowang. akak sendiri sampai arinieh dok berpikir, kenapa org curang...

* otak, pada waktu tu takkan digunakan:P

~LP Lum~ said...

hehehe... btl 2 kak, ssh nak ckp psl kesetiaan nie.. kite pn xtau apa yg brmain dlm pale otak org yg gmar sgt curang nie kn?? :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)