Saturday, March 26, 2011

Sakit Tekak.. Hilang Sore Sudah Aku Nie Bah.... :(

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? harap2 doa2 moga kalian semua dalam keadaan yg bebaik aje... :)

aku gak yg tak baik2.. kejap demam.. kejap kang sihat.. now sore aku pun dah ilang.. :(
batuk teruk.. seb baik tak semput... :)

ramai kata makan madu campur limau nipis atau limau kesturi.. dah wat tapi masih belum sembuh gak.. aduhai... parah dan seksa..

nak serve customer pun susah.. ada customer tau aku punya sore dah kalahkan ratu rock Malaysia Ella jangan ar suh aku repeat bnda yang sama berulang kali.. tolong ar bertimbang rasa sikit.. sian kat aku tau... ^.^

ok ar.. aku sambung wat keje.. kang kena potong gaji lak.. dah ar bulan nie tak masyuk... :p
duit kena simpan Cik Lynda wei, bukan dok korek duit kat ATM... :)

ps : My Sp Dah Sah Menjadi Suami Kepada Zura Hari Ini.. :)
Tahniah Bro... ^.^







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

4 comments:

Lady ZubaidaH said...

Salam Linda,
Gi ambil ubat sekarang musim sakit takut berlarutan pulak.Get well soon dear:)

Lady ZubaidaH said...
This comment has been removed by the author.
Azuan said...

tak suka bila suara hilang..huhu

Cik Azz said...

Sila makan aiskrim vanilla ya.. Ramai yang kata kalau makan aiskrim vanilla ni tekak akan okay semula..

Akak tak pernah cuba.. Akak selalu minum air rendaman nasi je... Sejuk je rasa air tu masuk dalam tekak ni.. huhu..

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)