Wednesday, March 16, 2011

All About Him... :)


Kredit kepada : You Tube.Com 

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan... :)


tajuk lagu kat atas tu ialah All Bout Him By AUBURN :)
tapi aku bukan nak citer mengenai ABOUT HIM.. aku nak citer psl pengalaman bercinta dan mengenali lelaki2 yang penah hadir di dalam hidup aku termasuk lah My Best Buddy Mr Dude..


lelaki yang pertama aku rapat ialah seorang kenalan aku sewaktu di sekolah rendah.. aku kenal dia sewaktu di dalam darjah 5.. budak baru masuk sekolah masa tu... dan agak Kerek Seh.. konon2 nya dr salah sebuah sekolah yang terbaik di Johor.. aku pun tak pasti ar kebenarannya sbb aku pun dgr dr mulut kwn2 sekelas aku dulu... :))


tp serious ko, dia memang kerek masa memula tu.. dan nak jadikan citer, rupa2nya dia tinggal berdekatan dengan umah aku.. perrghh... menyirap aje msa tu.. =))
damn shit.. masa tu aku memang giler begong sungguh...


dah lama2 kenal dengan dia, rupanya2 dia seorang yang baik gak.. kami ke sekolah bersma2 dengan seorang laie kawan.. jalan kaki aje ke sekolah masa tu.. dan tetba ar pulak kan masa tu angin gatal menyerang aku.. aku tersyok sendiri kat mamat kerek tu.. tapi aku tak tau ar dia tau atau pun tak pasal nie... kalo dia tau sure malu aku.. masa tu kiranya macam SS ar aku nie.. "Syok Sendiri".. :">


dan kami berkawan hingga ke tingkatan 1 aje, sebab pstu dia pindah sudah dan kami lost contact hinggalah aku jumpa dia taun lepas.. tu pun member aku bagi no phone.. dah lama aku dapat no phone dia, cuma segan nak call atau sms ngan dia.. al maklum ar skang berkerjaya tinggi di salah sebuah syarikat di Port Dickson.. :)


akhirnya, aku try gak ar msg dia dah amat tak sangka dia masih kenal akan aku.. masa tu rasa macam nak sambung apa yg dah putus aje.. (giler gatal) :))
tapi aku msa tu ngah menutup atie aku drpd cinta seorang lelaki.. :p
tapi hingga sakang kami masih berkawan cuma sudah kurang bermsg sebabna dia dah ada awek dan aku dah ada En Cinta.. :)


then 2nd man in my life, kenalan chating aku.. ngan abg nie laie hampeh.. cakap omputih manjang.. aku kenal 2 bulan lebih kurang bila dia cakap dia dah nak kawen ngan awek lama dia.. aku pun berundur... tu mungkin cina monyet aku... :p


pas masuk kolej KNKP, aku kenal ngan My Best Buddy Mr Dude.. tapi seriously aku tak pernah ada atie kat dia.. dia memang baik.. sangat baik dah sebab itu kami rapat dn hingga kini kami menjadi SAHABAT... :)
dan sejak dia bertunang, kami semakin jarang berhubung.. dan aku rindukan saat sewaktu kami sama2 berkongsi macam2 cerita~ :(


bila aku pindah ke Kolej Karisma, itu lah aku jumpa dengan my 1st love My Sp.. ngan dia aku kena byk bersabar dan bayk belajar something yang berharga mengenai kehidupan.. dan memang jodoh tak panjang kami putus.. dan 26hb nie dia bakal bernikah dengan gadis pilihan atie dia.. aku happy sgt sebab aku tau dia dah jumpa ngan some1 yang boleh bahagiakan dia.. :)
dan kami masih berkawan walaupun aku tau isterinya tu kuat jeles... :p


pas putus ngan dia aku couple ngan teman sekelas aku dulu sewaktu di sekolah rendah.. yg nie pun hanya tahan 2 minggu aje., sbbnya aku masih tak dapat nak lupakan My Sp.. dan skang mamat nie pun dah kawen serta dah ada seorang puteri pun... :)


lama gak ar aku tutup pintu atie aku hingga kan aku jumpa ngan Mr Notty.. tapi ini Notty, aku tak pernah jumpa.. tgk gambar aje.. laiepun aku tak de atie pun kat dia.. sbb atie aku masih kuat terkunci.. :)


dan sehinggalah lelaki ini yang aku panggil En.Cinta hadir dalam hidup aku.. :)
dia teman sekelas aku dulu sewaktu di sekolah rendah.. dia memang benar2 berjaya membuatkan pintu hati aku terbuka kembali tuk menerima kehadiran seorang lelaki yang istimewa di dalam atie aku.. :)


walaupun hubungan kami dah nak masuk 9 bulan, hanya beberapa orang aje yang mengetahuinya.. selain drpd family ar.. memang dasyat rahsia kami hinggakan 9 bulan masih tiada siapa dapat hidu akan hubungan mesra kami... :)


dan insya Allah, kami sedang merancang tuk langkah seterusnya.. doakan kami agar semuanya berjalan dengan lancar eik.. :)


dan pada En.Cinta, terima kasih bayak2 atas apa yang dah abg lakukan... i love you soo much... ^.^


ps : Tiada Kotak Komen Aku Bukak.... :)







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)