Thursday, March 31, 2011

Sekitar Xtvt "Menembak" Bunga Dragon Fruit... :)






Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. :)

arie nie mau post pasal gambar bunga dragon fruit yang aku "tembak" malam semalam bersama2 mak aku.. :)

hehehe.. sebab bunga nie kembang malam aje, jadinya malam aje ar aku dapat "tembak".. nie ar 1st time aku ambik gambar bunga nie.. sebelum nie, tak dek lak terpikir nak ambik gambar.. :)

harap2 buah akan jadi.. jangan tak jd udah ar.. naya aku kena marah ngan mak aku sebab dah mengambik "kesucian" bunga nie.. =))

ok, ar, layan aje ar eik gambr2 kat atas nun.. ^.^
aku budak baru belajar menembak walaupun aku dah agak lama ada 550d... :p

ps : Bunga Nie Cantik.. Laie Cantik Kalo Yang Tukang "Tembak" Tu Orang Yang Benar2 Pro..  :)










Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)