Sunday, October 9, 2011

Cuti Cuti Malaysia Ke Kuching, Sarawak... ^^


Kredit gambar kat google.com/image

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? ada baik?? ada sihat?? ada happy?? :p
apa pun ucapkan Alhamdulillah kepada yang Maha Esa atas apa jua perasaan yang korang ada skang nie.. ^^

arie nie ujung minggu.. weekend.. ada yang berjimba ngan awek, ada yang berlibur ngan family yang tersayang, ada yang hanya duk umah dan ada gak yang keje macam aku nie.. =.="

apa pun, next week (10hb-13hb Oktober 2011) aku akan ber holiday sakan ngan family aku.. En Cinta a.k.a En Tunang kena tinggal sebab dia keje.. :)

tapi 15hb aku akan jumpa beliau juga.. ada family day katanya.. aku pun tak tau ar.. sebab family aku tak penah lak wat family day sbbnya arie2 memang family days buat family aku.. :D

ok ar, lokasi percutian kali nie adalah CUTI CUTI MALAYSIA.. makanya lokasi tersebut for sure ar kan dalam malaysia.. dan negeri yang bertuah (cehwah) di pilih oleh My Lil Sis dan My Ayah ialah....... Sila Rujuk Gambar Kat Bawah... :p


Kredit kat google.com/image gak

KUCHING , SARAWAK.. ^^

dengan ini makanya aku telah pusing 1 Malaysia yang tercinta.. :)
Alhamdulillah.. syukur2.. sebab di berikan kesempatan menjejak kan kaki ke tempat orang.. :)

apa pun, aku akan up date tempat2 yang aku lawati atau makanan2 yang aku try.. al-maklum ar, aku suka try makanan asli kat sesuatu tempat yang aku pergi.. :)

oleh yang demikian.. kita jumpa Jumaat ar eik.. kalo aku sempat nak up date.. ^^

ps : Mau Beli Something Special For The Special Person... ^^ 


Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)