Tuesday, October 25, 2011

Sharing Is Caring : Video Accelerator.. ^^

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan... :)

korang suka tengok movie online tak?? suka tengok music video artist2 pujaan korang kat Youtube?? :)
aku PASTI semua akan suka.. alrite, just nak sharing something yang aku baru dapat tau.. atau korang dah tau hanya aku yang ketinggalan keretapi?? =.="

huhuh.. tak kisah ar yang penting aku nak share ngan korang2 yang tak tau macam aku.. yang dah tau boleh gak baca.. kalo tak nak baca aku tak boleh paksa... ^^

alrite, berbalik pada citer sebenarnya.. tadi aku mencari movie2 online then aku terjumpa satu website nie yang mengajar mengenai buffered movie ngan pantas.. maknanya mentara korang makan atau wat keje len, movie yang korang nak tengok tu dah siap buffered dan boleh tengok ngan lancarnya.. tak ada ar tersekat2 kan?? :)

nie adalah link software tersebut Video Accelerator.. download dan run seperti biasa.. selamat mencuba... ^^

ps : 30hb 10 dan 12hb 11.. ^^





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)