Sunday, October 2, 2011

Beringat-ingat Sebelum Terkena.. Kerana Malang Tak Berbau Pun..

Kata orang , pukau adalah untuk membuat orang yang sedang tidur, akan tidur semakin nyenyak sehingga tidak disedari apa yang berlaku di sekelilingnya. Ada juga dikatakan, dipukau orang yang sedang sedar, boleh berdialog dengannya tetapi dikuasai minda orang itu sehingga boleh menurut apa sahaja kehendak orang yang memukaunya tanpa daya melawan atau berlepas diri daripadanya

Salam n eelloopp semua~ 
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. Alhamdulillah.... ^^

ok ar, tentu korang tertanya2 kenapa dan mengapa aku tulis mengenai pukau kan?? bagi teman2 di FB sure dah tau citer nie.. citer yang aku kena pukau.. yup.. aku sendiri di pukau oleh warga Indonesia pada Khamis yang lepas.. :( 


terasa laie akan kefobiaan aku apabila bersendirian di tempat mencari rezeki aku nie.. tapi jika nak di ikutkan akan kefobiaan nya, sampai bila nak terus macam nie kan?? :p


di sebabkan masalah ini ar, 2 hp aku ilang.. seb baik yang ilang hp nokia yang murah aje.. yang mahal nie tak ada lak dia ambik.. tak tau ar dia tak mahu atau dia tak nampak... lappy ayah aku yang ada kat sebelah aku pun tak di ambik nya.. duit dalam beg uncang aku pun tak di usik.. mungkin sebab duit tu RM 2 aje kot... =.="
tapi wallet aku lesap.. ngan ic, ngan lesen, ngan kad atm bank... kan ke nyusahkan aku?? kot yepun nak tibai, ambik aje ar duit tu.. yang brg2 penting tu tinggalkan ar.. takde ar aku susah2 nak poie report polis, nak poie JPN, JPJ, Bank2 tuk claim brg2 aku tu... =.="

apa pun, nasihat aku kat korang... selalu ar beringat.. malang tak berbau.. jadi better korang berhati2 ngan orang2 yg ada kat sekeliling.. ^^

ps : Kenapa Nak Buat Keje Yang Mudah Tanpa Perlu Bersusah Payah?? =.="





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)