Friday, August 26, 2011

Parcel Raya... ^^



Parcel Raya


Yes... Apa Yang Aku Tunggu Dah Tiba.. ^^

Salam eelloopp semua~
semoga korang semua berada di dalam keadaan yang menyenangkan... :)

26 Ramadhan sudah.. laie 4 hari tuk kita semua meninggalkan bulan yang mulia nie.. dan tibanya Syawal.. ^^

aku tak mau citer pasal pose atau pasal sambutan raya mahupun pasal My 2nd Phase.. tapi nak citer pasal parcel yang aku tima pagi tadi..
lupa lak semalam gak aku tima Kek Lapis Sarawak yang aku order dari Abang Ariyon Musa a.k.a senior aku.. dah 2 taun aku order kek ngan dia.. tp kali nie kek oreo tu aku makan sebelum raya laie.. :p

novel2 yang ku tunggu telah tiba ngan selamatnya.. macam biasa aku order ngan Cik Shidah a.k.a My Biz Santai Shop.. dulu aku pernah beli novel2 kat dia macam entries yang ini, dan ini.. 

kali nie aku rembat Ku Seru Nur Kasih dan Kasih Yang Suci.. ye aku tau aku agak ketinggalan zaman sekiranya baru skang nak baca Kasih Yang Suci.. sebenarnya aku memang suka beli bila time benda2 yang hangat2 nie bila ianya menjadi sejuk.. sebabnya, mudah untuk aku dapatkan stock sebab tak perlu nak tunggu lelama.. ^^

apa pun yang penting aku dah ada antara novel yang menjadi hangat di suatu masa dulu.. :p

ps : Beraya Mengadap Novel Ar Gamaknya... ^^









Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)