Monday, August 8, 2011

Weekend Yang Amat Best.. =)


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? ada sihat?? ada pose?? hehhee... amacam skang pose pun dah masuk minggu ke-2.. Alhamdulillah... ^^

dan sepanjang ujung minggu yang lopeh.. aku amat2 ar  LYNDA IS FEELING HAPPY.. sebabnya ujung minggu lepas selama 2 arie tak berturut turut aku buka pose ngan En.Cinta.. ahaks~ batak sungguh menyuruh En.Cinta berbuka pose ngan aku.. =)

bukan apa, pas nie raya sok baru jumpa balik.. 


jadi haruslah menjadi agak batak serta tamak bila berjumpa... =))
seronok sangat mengahabiskan masa bersama2 (walhal aku ngah keje gak tu..)
hehehe... so.. teringat kembali kisah Ramadhan taun lepas.. 1st time berbuka pose sama2.. ^^


maka dengan itu tinggal sebulan dekat kot untuk my 2nd phase.. then aku mau ke Kuching ber-holiday bersama2 ngan family yang tersayang.. aduhai.. ber-holiday ko.. :)


cakap2 pasal my 2nd phase nie, aku pun belum siap   bilik aku.. =.="
dah ar bilik tu banyak sangat khazanah alam maya.. macam aku cakap ngan mak aku pagi tadi.. "balik keje aje penat, camne nak kemas??" mak aku dengan sangat bertenaga membalas balik "sebernanya ko tak tau nak mulanya bila dan macam mna.. bukan nya mak tak tau.. konon bagi alasan penat.." sangat sadis aku mendengarnya.. sebabnya.. memang kena sebiji setepat yang mungkin di muka aku... =)
(macam tau2 aje mak aku nie) =.="


apa pun, azam (ceh wah azam) aku akan settle kan  bilik aku dalam minggu nie gak.. thanx to My Ayah yang dah tolong angkatkan kotak2 novel aku.. berat giler.. 2 kotak penuh novel2 aku..  (excited lebih budak katun nie)


ok ar.. thanx pada yang singgah ke teratak buruk aku nie.. aku rajin dan ada masa aku nulis laie.. skang nie mood nak blog walking aje... so.. adios amigos baby.. ^^


ps :  Atie Riang Gumbira Masih Laie Terasa..





Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)