Monday, August 22, 2011

Madness Monday


My Fav Old Time - Nescafe Ice



Makanan En.Cinta



Makanan Aku.. ^^


Dua Budak Yang Selalu Wat Aku Sakit Perut Bila Jumpa Dia Dorang..



En.Master Mind Ngan Senior Aku



Nie Budak Grafik Dulu



Yeah.. Sebelum Berbuka Haruslah Bergambar2 Dulu.. :)

Salam n eellopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang semua berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. 22 Ramadhan sudah berlalu.. terasa cepat sangat.. tak berapa arie aje laie Syawal pula menjelmakan dirinya.. :)

hehehe... semalam 21hb Ogos 2011 bersamaan 21 Ramadhan aku telah join majlis berbuka pose ala2 macam mini gathering ar untuk geng2 Ex-Kolej Karisma di Restaurant Mak Teh di Dataran Senawang.. :)

nama pun mini kan, maka yang hadirkan diri pun "mini" gak.. hanya 6 orang aje tak termasuk En.Cinta.. di sebabkan aku dan En.Cinta mai lewat kat sana maka haruslah semua lauk pauk yang enak2 telah habis di rembat oleh orang2 lain.. =.="

jadinya aku hanya sempat merembat nasi, masak lemak putih taugeh ngan tauhu serta ayam goreng aje.. En.Cinta lak, nasi, ikan masak kicap serta sayur.. yang len2 sebab dorang mai awal, dapat ar merasa masak lemak serta sambal udang yang aku nampak cam best aje.. :p

hehe.. semalam bercerita kenangan lelama sambil2 dorang berkenalan ngan  En.Cinta.. dorang pun treat En.Cinta macam kawan2 lama gak.. tak ada perbezaan sungguh.. Alhamdulillah.. sebab teman2 aku boleh menerima beliau.. =)

dan semalam sewaktu dalam perjalanan ke tempat berbuka tu, buat pertama kalinya aku melihat sendiri sebuah kereta terbalik.. aduhai.. seperti dalam video2 yang aku pernah tgk kat You Tube.. tapi yang nie real ko.. depan biji mata aku.. kiranya kalo polis cari saksi, aku ngan En.Cinta adalah saksi utama ar.. masih terbayang2 kat mata aku nie kronologi macam mana kete tu terbabas lalu terbalik..

sebenarnya, kete tu di pandu oleh seorang pemuda India kalo aku tak silap ar.. ngan lajunya seperti berlumba ngan kete proton wira di hadapannya.. kejadian di jalan baru Rahang Kecil menghala ke Senawang.. Berhampiran ngan kawasan JPJ Senawang tu.. dah laju macam tu, ikut dekat2.. bila sampai kat selekoh tu break mengejut.. camne tak terbabas?? 

dah terbabas, terbalik, langgar lak tiang lampu yang ada kat tengah2 divider tu.. terus ke jalan yang bertentangan.. dan nasib baik kami slow, kalo tak sure kami pun akan terbabas sebab mengelak kan dia yang dah terbabas tu.. En.Cinta dah cakap memula " bawak laju2 kang sampai depan ada yang terbalik.." dan lepas aje dia cakap, memang kejadian tu berlaku.. dan aku pulak terus tergamam.. terkejut.. terus ilang sore nak berkata2.. betul2 aku terperanjat.. sampai kan En.Cinta panggil aku pun aku boleh tak dengar.. =.="

dan sampai skang aku masih tak boleh lupakan kejadian semalam.. dan bila bawak laju2 aku terasa agak phobia lak skang nie.. tu ar kan kejadian yang berlaku ada hikmahnya.. ^^

ps : Tapi Bila Teringat Mimpi Semalam, Sedey Lak Rasanya~ Harap2 Mimpi Itu Cuma Mainan Tidur...


Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)