Friday, August 5, 2011

Popular Vs Unpopular.. ^^



Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. Alhamdulillah kita masih laie berpeluang untuk meneruskan ibadat puasa kita yang telah masuk hari yang ke-5.. jap aje dah nak 1 minggu kita semua berpuasa.. tinggal laie 3 minggu sebelum semua nya berakhir dan kedatangan Syawal pula di rasai.. ^^

tapi aku bukan nak citer pasal nak raya atau apa.. just nak share pndangan aku aje mengenai dunia blogging nie.. nak cakap lelebih pun aku bukan nya lama sangat berada di dalam dunia blogging nie laie pun aku hanya sekadar blogger picisan aje.. :)

sebernarnya aku tengok, kebanyakkan blogger skang cuma mencari publisiti ataupun cari ke-popular-an.. kalo nak tengok entries dorang lebih kepada cerita cinta, cerita kutuk2 blogger yang len, orang hasad ngan dia dan sebagainya..


dalam dunia blogger nie, kalo korang cun, ensem atau korang suka bubuh gambr SS korang dan buat ar gaya ala2 kiut (kononnya) korang akan rmai followers.. bukan nak cakap aku dengki sebba follwers aku cuma 89 orang aje.. ye.. aku ngaku followers aku memang sikit.. 89 orang ye bukan 89++ ataupun ++89.. tapi aku bangga sekurang2 nya blogger picisan seperti aku nie ada gak yang nak follow.. setahu aku aku tak ada ar letak gambr2 aku yang SS ala2 kiut.. kebanyakkan gmbar aku adalah dr Pokcik Goggle mahupun hak milik aku sendiri..


dan cerita aku berkisar mengenai apa yang aku lalui.. kisah percintaan yang kecundang, yang sedang berkembang,isu2 semasa, ada gak kekadang join GA.. tp yang aku heran kan kalo blogger2 yang fofular nie hanya tulis entry "TIADA MOOD NAK MENULIS PADA HARI INI" rmainya yang komen.. tapi kalo ada blogger2 picisan seperti aku nie menulis mcm tu, mau kena komen "ADA AKU KESAH KO MALAS NAK MENULIS".. kan dah kena sebiji?? :D 


so sorry to say ar eik kepada bloger2 picisan seperti aku nie, korang kena ar nulis entry2 yang ala2 kiut miut untuk dapat followers yang ramai dan dapatkan trafik yang tinggi bagi memudahkan duit nuffy korang bertambah2.. :)


kalo korang takat nulis yang merapu meraban macam aku nie, alamatnya bertaun ar blog korang nak dpat followers yang rmai.. :)


ok ar, itu cuma luahan pendapat aku aje sebagai blogger picisan.. ^^
jangan ada yang kecik2 atie ok.. bak kata Kak Azz.. PEACE NO WAR!! ^^








Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)