Tuesday, August 2, 2011

Survey2 Itu Penting Akhir... ^^



Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. pose yang ke - 2.. Alhamdulillah... ^^

dan ku panjatkan kesyukuran kepada Ilahi kerana segala2nya setakat ini untuk My 2nd Phase berjalan dengan lancar.. ^^
dan akhirnya aku telah bertemu dengan Kak Ros (bukan Kak Ros Upin Ipin eik) yang mempunyai bridal boutique kat Ocen, Center Point Seremban.. :)

sabtu arie tu, beliau dan aku serta mak dan adik aku telah berbincang.. kedua-dua belah pihak telah bersepakat dengar harga yang telah di tawarkan oleh pihak Kak Ros a.k.a De' Ziera Bridal Boutique.. memang berbaloi2 dan berpatutan.. dan tak menyesal aku tangguhkan keputusan aku untuk hire yang lain.. =)

kalo korang berminat untuk meng-hire Kak Ros untuk majlis tunang mahupun sanding atau nikah, korang boleh ar call Kak Ros sendiri sebabnya akak nie tak ada FB mahupun blogspot.. dia akan datang secara old-skool.. bawak album.. kalo koran tak dapat jumpa ngan dia ar.. kalo korang ada masa, korang g ar sendiri ke Butik dia yang beralamat seperti di bawah nie :

De' Ziera Collections
Lot F31, Tingkat Satu, Seremban Center Point,
Jalan Dato' Siamang Gagap,
70100 Seremban, N.Sembilan
No Tel : 017 - 266 9078 (Kak Ros)

Maka dengan itu abislah entries aku "Survey2 Itu Penting".. ada part Satu dan Dua yang dulu pernah aku buat.. ^^
skang hanya nak tumpukan pada kerja semula.. ^^

so... segalanya telah selesai... hanya tunggu masanya sahaja.. lebih kurang 1 bulan setengah aje dari sekarang.. ^^
apa pun, aku tetap doakan moga segalanya akan berjalan seperti yang di rancang dan lancar sehingga ke akhir majlis kelak.. =)

ps : Seperti Tidak Sangka Aje Yang Aku Akan Bertukar Status Kelak.. =D







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)