Monday, December 12, 2011

Azam Tahun Baru?? =)

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang semua berada di dalam keadaan yang menyenangkan... ^^

semakin hari, semakin hampir kita pada penghujung tahun 2011.. bila tahun berganti tahun, maka azam pun ada kembali berlegar2 di kepala kita.. "apakah azam korang tahun nie??" soalan paling femes di tanyakan bila menjelang tahun baru.. tapi pernah tak korang di tanyakan soalan macam nie "tercapai ke azam yang korang buat tahun lepas??" :)
ada tak?? aku rasa tak ada kan?? mesti semua akan tanya apa azam baru di tahun baru.. ^^

bagi aku lak, azam aku tak pernah berubah dari tahun lepas2 hingga akan datang.. "Memperbaiki Diri Untuk Lebih Baik Di Masa Akan Datang.." itulah azam aku dari dulu laie.. kenapa aku tak pernah ubahnya?? sebabnya aku inginkan yang terbaik untuk diri aku sendiri dari tahun ke tahun.. ^^

sebenarnya semakin kita meningkat usia kita, semakin kita perlu memperbaiki diri sendiri.. semakin tegar kita nak memperbaikinya semakin kita dapati yang kita nie masih di takuk yang sama aje pada setiap tahun.. :)

pernah tak korang bertanya pada diri sendiri, apa pencapaian korang sepanjang tahun yang boleh di banggakan oleh diri sendiri?? :)
so.. mulai skang cuba tanya pada diri korang sendiri, apakah pencapaian korang sepanjang tahun 2011 dan cuba korang senaraikan satu persatu.. try tengok berapa banyak yang korang dah capai... ^^

atau ada yang tak tercapai lebih banyak daripada yang tercapai?? atau ada yang pencapaian itu cuba untuk di rasakan oleh orang lain tapi dalam diri sendiri NOTHING?? :)
bak kata pepatah "Tepuk Dada Tanya Selera" ^^

so.. apa laie yang nak di pikirkan "apakah azam baru di tahun baru", tapi pikirkan apakah pencapaian yang telah di capai sepanjang tahun... ^^

ps : Hanya Senyuman~ :)


Black And White Orchid With Grain Effects
(Tajuk Ala2 Nama Masakan Master Chef) :p







Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)