Tuesday, December 20, 2011

My Droplets Collections.. ^^

Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. :)

sepatutnya aku kena rest kan tangan kanan aku nie selama 2 minggu.. rest kat sini bermakna aku kena rehatkan tangan aku nie daripada membuat kerja2 berat.. termasuklah menaip yang perlu di kurangkan.. :)

tapi di sebabkan aku tertarik melihat titisan air pagi tadi, aku terpaksa membuat tak tau aje perintah Sang Doktor.. :p
maka ini adalah hasilnya.. hasil kerja pertama kali menangkap gambar titisan air.. walaupun hasilnya kurang memuaskan, tapi aku amat2 berpuas hati sebabnya hasil pertama dan aku akan cuba sedaya upaya menghasilkan gambar titisan air yang lebih baik daripada yang pertama kemudian hari kelak... :)

gambar2 yang lain nie aku tak bubuh laie kat album fb aku.. just kat sini aje.. tenet lembab nak upload pun lembab gak.. penat menunggu... =.="

ps : Hujung Minggu Nie Ada Plan.. ^^


Represent My Tear Drop~


Abstract Droplet 


Droplets Of Water.. Fresh After Heavy Raining Last Night.. :)








Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)