Wednesday, December 7, 2011

Berhati Hati Apabila Menggunakan Tandas Awam... (Kaum Hawa)



Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. ^^

alrite, arie nie aku share skit mengenai tips atau pengalaman aku semalam.. :D
dan iyanya sangat penting buat KAUM HAWA.. ^^

dulu kita selalu di berikan peringatan mengenai pencabulan ataupun gangguan seksual.. kan selalu dorang cakap ada yang letak hidden camera dalam toilet, ada yang memanjat tuk rakam atau nak intai bagai kan?? 

aku nak tanya, sekiranya korang gie public toilet, ada tak korang basahkan lantai bilik kecik yang korang gunakan tu?? kalo tak ada, mulai skang better korang basahkan demi keselamatan.. :)

macam aku sendiri, selama 6 tahun lebih lurang aku di Seremban Parade nie, baru semalam aku terkena.. nasib baik amalan membasahkan lantai bilik kecik tu dah lama aku buat.. demi keselamatan.. bukan setakat toilet kat Seremban Parade aje, tapi mana2 public toilet yang aku guna.. walaupun ianya di lapangan terbang, kawasan R&R dan pasar2 raya yang mewah.. :)

memang ar toilet 1st floor tu di katakan "haunted", sebabnya aku pun pernah kena ganggu dalam situ bila guna di waktu petang atau malam.. tapi yang semalam tu bukan nya "haunted" yang haunted.. yang semalam tu haunted oleh HANTU KEPALA HITAM!!

masa aku dalam toilet tu, macam biasa aku basahkan lantai bilik kecik tu, pastu tetiba aku nampak bayang2 kepala kat lantai yang basah tu.. aku trus diamkan diri.. aku tunggu gak dalam 10 saat macam tu.. makin lama makin clear.. aku apa laie, aku terus pancut air paip yang memang aku sedia pegang.. abis basah lantai luar tu tapi yang peliknya.... tiada kesan titisan air pun.. yanga da cuma lantai yang basah tu aje..

memula aku sangka benda2 yang selalu kacau tu, tapi mak aku cakap orang sebenarnya sebab tak ada titisan air mungkin aku tersasar memancutkan air paip tu.. =.="

jadi.. moral of the story.. buat teman2 Numb Gurl'z, kalo korang menggunakan public toilet, selalu ar basahkan lantai bilik kecik yang korang gunakan.. demi keselamatan diri sendiri gak kan?? :)

ps : Layan Novel Laie... ^^


Passion From Fallen Series... ^^






Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

2 comments:

Hida Kadiso said...

huhuhu.. bahaye btol skang ni kan..

Cik Azz said...

Tak faham sangat laa...

Adakah tujuan menyiram lantai tu untuk melihat samada ada bayang2 yang keluar selain dari bayang2 kita..

ataupun...

Nak memberi amaran kepada orang sebelah menyebelah tandas yg kita gunakan...?

**Need more explanations, please... :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)