Friday, December 17, 2010

Channel You Tube Kegemaran Aku.. ^.^



Title : Agents Of Secret Stuff
Taken From : You Tube 


Salam n eelloopp semua~
korang apa khabar?? aku doakan moga2 korang berada di dalam keadaan yang menyenangkan.. :)


ok ar, arie nie aku nak korang layan citer kat atas tu.. best gak ar.. :)
aku memang selalu tengok citer2 yang di hasilkan oleh mereka2 nie.. atau lebih di kenali sebagai POPULAR YOU TUBER.. :)

ok ar nie antara channels yang aku suka ikuti... 

- dorang banyak mengahsilkan citer2 yang menarik gak.. ada gak menghasilkan MV tuk artist indie.. :)

2 ) Nigahiga 
- dia banyak menghasilkan video2 yang agak sinis.. ^.^

3 ) KevJumba 
- hehehe... aku ikuti channel dia dari dulu laie.. dia pernah muncul dalam rancangan Amazing Race.. :)

- nie bagi sesape yang nak belajar cara2 bersolek.. Miss Michelle Phan nie akan mengajar korang tutorial bersolek.. dia juga adalah spokesperson tuk jenama Lancome.. :)

5 ) Arden Cho 
- nie channel yang baru aje aku ikut..  dan dia pernah muncul dalam rancangan kegemaran aku iaitu C.S.I New York.. :) Boleh click sini tuk tengok sedutannya.. :)

ok ar tu antara yang aku suka.. kalo korang ada channel yang lain, channel yang lebih menarik, share ar ngan aku eik.. ^.^

ps : Atau Ada Sesape Yang Nak Suggest Channel Cik Shida Dari Parit?? ^.^








Terima Kasih Kerana Sudi Menziarahi Dan Membaca Di Teratak Numb Gurl'z.. Segala Entry Dan Gambar Gambar Adalah Hak Milik Sah Tuan Teratak Kecuali Yang Di Nyatakan Sahaja.. Harap Maklum.. ^^

No comments:

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
PoKcik Dot yaNg BaGi

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Nie Award Yang Di berikan Oleh Cik Siti Zubaidah

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Dak Miera :)

nUmb GurL'z AwaRd :

nUmb GurL'z AwaRd :
Award Yang Di Berikan Oleh Kak Yasmin.. :)